Ik heb een Asus V7700 videokaart met een Geforce 2 GTS chipset en ik heb problemen met de "nieuwere" Detonator drivers. Ik weet niet precies waar het aan ligt, de chipset, de driver of de games, maar in sommige spellen (variërend van oud tot redelijk recent) doen zich allemaal vreemde grafische problemen voor met iedere Detonator driver na versie 61.77. In bijvoorbeeld Thief en Thief 2 zijn sommige textures niet zichtbaar (voornamelijk die van NPC's) en in een meer recente game Blitzkrieg zijn alle unit textures wit. Er zijn nog een aantal games waar deze problemen zich voor doen, maar alleen met een driver die jonger is dan versie 61.77.
Nu heb ik niet de illusie dat een nieuwere Detonator driver de performance van deze kaart nog significant zal verbeteren, maar ik vind het een vreemd verschijnsel. De Detonator drivers horen voor zo ver ik weet volledig backwards compatible te zijn met alle Geforce kaarten (zelfs TNT2 geloof ik) en DX versie's. In de release notes van de nieuwere drivers kan ik geen schokkende veranderingen vinden.
Kent iemand dit probleem? Het lijkt me sterk dat het aan de software (games) in kwestie ligt aangezien dit probleem zich in een behoorlijk aantal games voordoet van verschillende generaties.
Nu heb ik niet de illusie dat een nieuwere Detonator driver de performance van deze kaart nog significant zal verbeteren, maar ik vind het een vreemd verschijnsel. De Detonator drivers horen voor zo ver ik weet volledig backwards compatible te zijn met alle Geforce kaarten (zelfs TNT2 geloof ik) en DX versie's. In de release notes van de nieuwere drivers kan ik geen schokkende veranderingen vinden.
Kent iemand dit probleem? Het lijkt me sterk dat het aan de software (games) in kwestie ligt aangezien dit probleem zich in een behoorlijk aantal games voordoet van verschillende generaties.