Sinds zaterdag ik heb ik een probleem met, volgens mij de
Videokaart/AGP-slot op het moederbord.
Want na een x aantal uren doen eerst de muis en het toetsenbord het niet
meer, hierna word het scherm zwart (DigiDoc geeft error code 26 wat duidt op een probleem met de grafische kaart.) en word de computer opnieuw opgestart.
Dit lukt vervolgens niet. Hierdoor moet jezelf het systeem herstarten
waardoor het zelfs windows niet meer kan booten (DigiDoc geeft error code C1 wat duidt op een probleem met het geheugen).
Want kan het probleem hiervan zijn? Vanavond ga ik het systeem met een
andere videokaart testen om kijken of het probleem zich hierbij ook voor
doet.
Ik hoop dat ik hierbij voldoende informatie heb geven.
Vanavond ga ik nog ff testen met:
Ik heb Memtest niet volledig kunnen uitvoeren omdat de pc hier weer een reboot kreeg. Op dit moment kan ik ook de pc niet meer aanzetten, het power lampje gaat eventjes aan en gaat dan weer uit.
Videokaart/AGP-slot op het moederbord.
Want na een x aantal uren doen eerst de muis en het toetsenbord het niet
meer, hierna word het scherm zwart (DigiDoc geeft error code 26 wat duidt op een probleem met de grafische kaart.) en word de computer opnieuw opgestart.
Dit lukt vervolgens niet. Hierdoor moet jezelf het systeem herstarten
waardoor het zelfs windows niet meer kan booten (DigiDoc geeft error code C1 wat duidt op een probleem met het geheugen).
Want kan het probleem hiervan zijn? Vanavond ga ik het systeem met een
andere videokaart testen om kijken of het probleem zich hierbij ook voor
doet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| ========================================================= Specificaties (2 jaar oud): - Chaintech 7NJS Zenith BIOS versie 14-04-2003 - AMD Athlon XP 2200+ - 512 MB DDR PC2700 TwinMos - Maxtor 80GB 7200rpm 8MB cache IDE - Pioneer DVD 16x40x - MSI GF4 Ti4200 128MB AGP 8x - Creative SB 5.1 live! bulk - Windows XP prof. met SP2 ========================================================= |
Ik hoop dat ik hierbij voldoende informatie heb geven.
Vanavond ga ik nog ff testen met:
- Memtest
- PowerMax
- Ubuntu Live
Ik heb Memtest niet volledig kunnen uitvoeren omdat de pc hier weer een reboot kreeg. Op dit moment kan ik ook de pc niet meer aanzetten, het power lampje gaat eventjes aan en gaat dan weer uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Brickman op 11-04-2005 21:18 . Reden: Meer info ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)