Toon posts:

Fujitsu Siemens C19-4 + GeForce 440 Go = Zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet meer... wie kan mij helpen?

Als ik mijn C19-4 aansluit op mijn Laptop, op de VGA aansluiting van de GeForce 440 Go, blijf ik het beeld op de laptop natuurlijk houden, maar mijn externe scherm blijft zwart :'( . De nView werkt niet, of toch niet helemaal, want als ik mijn CRT Panasonic aansluit heb ik wel beeld.
Af en toe zie ik heel kort, maar echt heel kort, op het externe scherm "Mode Not Supported".
Als ik bel naar Fujitsu Siemens kunnen ze mij niet helpen, het is een 'nieuw' scherm meneer... oh boy. Iemand een idee? Ik heb de nieuwste -die ik kon vinden- drivers van de videokaart geïnstalleerd, en de laptop heeft 768 Mb ram en 2.53 Ghz processor.

Vriendelijke Groeten.

Verwijderd

Topicstarter
Is er al iemand in geslaagd om een 19" tft aan te sluiten op een GeForce 440 GO ? Ik heb hier een 17" CRT & TFT staan, en die werken wel op mijn laptop. Mijn 19" niet...

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat er veel reactie komt, maar ik wil toch even updaten.
Een 19" CRT fujitsu siemens werkt wel op mijn GeForce...

Als er mij iemand kan helpen met mijn TFT, ik dank u.

Verwijderd

misschien te hoge refreshrate? dat het scherm het niet aankan?

Verwijderd

Topicstarter
nah. de refreshrate is het ook niet. :(
Zou ik eventueel ergens drivers voor dit scherm kunnen vinden?

Verwijderd

Waar heb je dit scherm Fujitsu Siemens C19-4 gekocht? Ik kan hem niet vinden op internet voor Nederland.

Voor jouw problem, het is moilijk te zegen. Ik heb een problem met de switch (Ctrl+F5 of F..) voor VGA aansluiting ook gehad . Na een restart is de problem weg. Ik denk dat ik ook een GeForce 440 Go gehad, en soms drivers waren niet goed.

I better try to say this in english as my dutch is not that good :(

I had a Dell Inspirron I don't remember exactly the Dell model (P4, 2.4 Ghz...) and I was trying to connect this laptop to a projector, and sometimes it was not working. I realized that the video card was not loading the drivers properly sometimes, and after a restart usually it was working.
The TFT from Siemens works fine on other computers(not your laptop)? have you tried with the lowest resolution, coulors...?

I hope this helps.
Pagina: 1