[XP PRO SP2] Schijf corrupt? tijdens na actie met PartitionM

Pagina: 1
Acties:

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:50
Een hele tijd terug heb ik een tijdelijke partitie gemaakt met Partition Magick (M:)

Omdat deze partitie nu niet meer nodig was, wilde ik deze verwijderen, en mijn E: partitie, die daarna kwam 10 gig down verplaatsen met partition magick pro 7.0 en vervolgens mij W: partitie met 10 gig vergroten.

Na de juiste instellingen te hebben gedaan, en gereboot te hebben. (en natuurlijk een backup gemaakt te hebben van belangrijke data. Excl de E: schijf want die is te groot om te backuppen) begon de batch file met uitvoeren.

Op 36% bleef de batch hangen gedurende 25 minuten zonder enige reactie van PM. PM was toen bezig om de data van mijn E: schijf 10 gig DOWN te verplaatsen.

Na, 25 minuten geen reactie had ik er genoeg van en wist ik dat het niks meer kon worden dus ik de computer gereset.

Het probleem is nu, dat ik geen E: schijf meer heb, maar wel een M: schijf welke even froot is als E: en M: samen voorheen. Echter, als ik de M: schijf wil benaderen krijg ik de windows melding: "M:\ is niet toegankelijk De parameter is onjuist."
Gelukkig beschikt Partition Magick over een Errorcheck, maar op de een of andere manier werkt dir apparaat niet naar behoren en crasht de check random.

Zie ook http://www.partypassion.net/kutzeg.jpg B)

Wie kan mij helpen mijn M:/ E: partitie weer aan de praat te krijgen? Hier staan namelijk een aantal files van 4 en 8 GB groot op die ik graag wil hebben. O-) O-) En ook heel veel belangrijke foto's (20 gig) die ik gewoon MOET hebben ivm werk.

Specs
Windows XP sp2 pro
1024 DDR
200 GB Maxtor

[ Voor 9% gewijzigd door GewoonNico op 11-04-2005 19:45 ]