Toon posts:

Beeld ineens op zwart in Windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had dit ook al op Fok! gepost, maar jullie weten er veel meer van :') en het is nogal dringend.
Oke ik zit zo lekker een beetje te internetten enzo.
Op een gegeven moment, zomaar out-of-the-blue, schiet m'n beeld ineens op zwart. Het lijkt erop dat ie gewoon geen signaal meer krijgt, want het lampje van mn monitor blijft knipperen alsof ie op stand by staat.Paar keer gereboot, maar dat bleek ook niet te helpen.
Als ik 'm dan opstart zie je nog dat ie windows gaat laden, maar zodra ie dan overschakelt naar het inlogscherm (en naar de resolutie 1280x1024) schiet ie op zwart. Normaal zie je dat ook bij schermen die die resolutie niet aankunnen, maar bij mij gebeurde het het eerst gewoon tijdens een windowssessie. Ook nog nooit problemen mee gehad.
Zit nu in veilige modus, want die doet het wel.
Zou m'n voeding verrot kunnen zijn?
Heb gewoon 340W ATX
Windows XP pro sp2
p4 3,0
Radeon 9800pro
Compaq V720 monitor
Als er nog essentiële informatie ontbreekt hoor ik het graag.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:18

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Verwijder je kaart/drivers eens in veilige modus en installeer deze eens opnieuw. Lijkt me sterk dat je voeding opeens de dienst weigerd. En zet voor de zekerheid je monitor eens op een andere pc. En kijk ook nog even de refresh rate na.

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

kijk eens in je kabel van je monitor.. misschien is er een pinnejte bijna afgebroken (had ik tenminste een x)

Bedankt alvast

Verwijderd

deinstalleer de drivers (hij zal wel zeggen dat dat niet kan vanuit safemode maar adt doet ie toch :P(win98 btw.))

Verwijderd

Topicstarter
Heb de Catalyst eraf gegooid en Omega erop gezet en hij loopt weer :)
Maar dat neemt niet weg dat ik nogsteeds geen flauw idee heb hoe het nou kwam :?