Sony K415s of Jewel 2500

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik zit dus een beetje te twijfelen tussen de sony K415s en de Jewel 2500 (actie model)

Ik wil er eigelijk mee kunnen photoshoppen en 3ds max en af en toe misschien een spel op kunnen spelen.
ik zelf vind het beeld van de sony super maar het nadeel van de sony is de videokaart van 64 mb tegenover een op de jewel 256 mb.

Ik weet niet egt welke ik moet nemen misschien weten jullie het of misschien een alternatief. (budget max. 1400).

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je nou eens wat meer onderzoek doet en wat meer doorneemt, kan je dan nog niet de knoop doorhakken? :) Er loopt een Jewel 2500 topic bijvoorbeeld, daar kan je prima in vragen of het een prima model is om mee te Photoshoppen. Vervolgens kan je nagaan wàt er belangrijker is; een leuk scherm, of bijvoorbeeld wat videokaartgeheugen (al betwijfel ik dat je hier veel van gaat merken). Als je wat research werk doet kom je er vaak al snel achter wat er belangrijk is bij jouw applicaties.

Herinner jezelf er aan dat /jij/ degene bent die het geld uitgeeft. Een smak geld uitgeven púúr op andermans advies is niet altijd slim. Het is handiger om direct ook het een en ander van je aankoop af te weten; zelfresearch dus. :)

Dit topic is gesloten.