[DC++] Hoe kom ik van TTY af

Pagina: 1
Acties:

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:35
Ik gebruik al jaren dc++ en nu zit er sinds een tijdje TTY in. (Soort codes onder het bestand waarop gezocht word).
Ik ben hier niet blij mee want als ik een bestand in mijn download queue heb staan en ik zoek , dan vind hij wel resultaten maar voegt ze niet automatisch toe aan het goede bestand omdat ze dan een verschillende TTY hebben. Zo heb ik bijv. pulp fiction in mijn download queue staan, maar er zijn zoveel verschillende TTY's voor het zelfde bestand, niet echt handig vind ik.

Weet iemand hoe ik er af kan komen? Ik heb al gezocht hier en op de site van dc++ (waar het forum offline is en je alleen een algemeen goede tip krijgt :)

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-08 22:45

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Als dat verschillend is, is dat dus niet exact het zelfde bestand ;)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:34

Hu9o

Schokkend

het is toch TTH :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Harribo
Mijn excuses, stom van me , is inderdaad TTH 8)7
Ja je zou zeggen dat het niet hetzelfde bestand is, maar als ik bijv dan kijk dan zie ik veel bestanden van exact dezelfde grootte en naam etc met verschillende TTH's.......volgens mij loopt het goed opgezette TTH plan spaak?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:34

Hu9o

Schokkend

Als bestanden hetzelfde zijn dan hebben ze ook dezelfde checksum (a.k.a. TTH). Als jij bestanden ziet die een andere checksum hebben dan zijn ze dus niet hetzelfde.

Het is in theorie trouwens wel mogelijk dat 2 totaal verschillende bestanden toch dezelfde checksum hebben, maar die kan is 'best' klein.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Harribo
Ik ben nu weer aan het zoeken en zie opeens allemaal bestanden met dezelfde TTH??
Mmm misschien iets niet goed met mij/dc++/systeem?

Verwijderd

Om van TTH af te komen:
1. Downgrade naar DC++ 0.307 of lager (met alle (security) bugs vandien)
of...
2. Download de broncode, sloop TTH eruit en compile opnieuw.

Anders zijn er geen mogelijkheden. TTH is een goede zaak die ervoor zorgt dat de bestanden die je downloaden daadwerkelijk dezelfde zijn, dus geen corrupte bestanden. Op het DC++ forum zijn al tig threads geweest over hoe TTH uit DC++ te krijgen, het kwam er altijd op neer dat het er in bleef.
Ja je zou zeggen dat het niet hetzelfde bestand is, maar als ik bijv dan kijk dan zie ik veel bestanden van exact dezelfde grootte en naam etc met verschillende TTH's.......volgens mij loopt het goed opgezette TTH plan spaak?
Voor eens en voor altijd:
Zelfde groote, zelfde naam is niet dezelfde inhoud!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 18:36 ]

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 00:28
Opvallend dat deze opmerking dan zo vaak voor komt. TTH lijkt me een goede zaak.

Of werkt het toch nog niet naar behoren?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Pagina: 1