Toon posts:

Asus EN6600GT + Zalman VF700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus EN6600GT graka en zou er graag een Zalman VF700-Cu cooler opzetten. Past deze cooler op de Asus kaart en hoe moet ik de origenele cooler verwijderen?

Ook zou ik graag de chipset cooler op de A8N vervangen door de Zalman ZM-47J heatsink.
Is dit ook mogelijk en gaan de VF700 en ZM-47J mekaar niet in de weg zitten?
Er steekt maar 1 graka op het mobo.

Verwijderd

Ey,

ik heb op mijn a8n met asus 6600 gt precies gedaan wat jij van plan bent.
zalman vf700 pas perfect op de kaart (voor installatie is er op de zalman site een mooi instructie filmpje te vinden) en je krijgt absoluut geen problemen met je chipset koeler. hou wel in de gaten dat die a-symmetrisch is ene kant is iets lager dan de andere. lage kant moet richting videokaart zitten.

succes

Verwijderd

Topicstarter
Goed om weten, die VF700 zal wel een pak beter coolen dan de standaard cooler zeker.
Maar hoe haal je de asus cooler van de graka (zou er niet graag iets aan forceren) ?
Wat is je temp voor de chipset met die heatsink nu? En tussen welke grenzen moet de temp voor een nforce4 chipset zeker blijven?

Verwijderd

daarvoor kun je alle info vinden in het asus A8N sli (deluxe) ervaringen topic, daar hebben we het al 30x over gehad, en over de VF700-cu verwijs ik je naar het 6600GT topic of het VF700-cu topic, waar dat ook al 30x is langsgekomen