Toon posts:

[DVD] Van 2 DVD's 1 DVD maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie o wie kan mij helpen, het gaat om het volgende:

Ik heb 2 DVD's die ik op 1 DVD wil zetten middels een menuutje erbij zodat je voor dvd 1 kunt kiezen of dvd 2 kunt kiezen. Qua grootte gaat het wel passen is maar 3,8 GB bij elkaar.

Rara hoe kan ik dit makkelijk oplossen? O ja om er even bij te vermelden de beide DVD's staan al op mijn PC en zijn in de vorm van Vob file's, daarom wil ik ook graag deze niet te hoeven omzetten eerst weer naar een ander formaat!

Welk programma(s) heb ik hiervoor nodig, en kan je mij misschien qua stappen enigzins opweg helpen?

Tevens heb ik gezocht op GOT / Google / Doom9.org
en heb ik de volgende programma's al gebruikt:
DVD-lab PRO
DvdReMake Pro
Ulead DVD MovieFactory 4.0
Ulead VideoStudio 8.0

Ik kom helaas geen stap verder, ik kwam het dichts in de buurt met DVD-Lab Pro, maar helaas niet het gewenste resultaat.

Wie o wie kan mij dus de goede kant opsturen?

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-05 13:15

orca

Zwem goed, Broeder.....

je zou het met de Smart Start van NERO kunnen proberen?

of je kan de Tsunami DVD creator gebruiken..

beide bieden de mogelijkheid tot menu maken en beiden kunnen met VOB's omgaan

als de menu's van beide dvd wilt behouden dan wordt het moeilijker, als je alleen de keuze film a of film b wilt, dan is er niets aan de hand en kan mijn voorstel je ook echt helpen

[ Voor 35% gewijzigd door orca op 11-04-2005 17:55 . Reden: toevoeging ]

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:54
Nou .. als ik het zo lees zou een oplossing kunnen zijn:

Alle bestanden (vooral de .vob's) kopieren naar je harddisk .. Nero Recode pakken en een eigen dvd bouwen .. heel simpel.

Met recode kun je ook je eigen menu maken, verwacht hier niet teveel van maar het is erg functioneel.

PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
De Vob files staan allemaal al op men pc.

Ik wil gewoon dat de DVD opstart met een eigen Menu en dat je dan vervolgens de mogelijkheid hebt om te kiezen of je DVD 1 wilt afspelen of DVD 2.

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-07 21:04
ik gebruik hiervoor altijd dvdremake pro, werkt simpel en perfect, hier een guide

daarna gewoon met willekeurig brandprogramma fikken zoals nero e.d.

/edit, zorg wel dat je de nieuwste versie van dvdremake hebt, oudere versies willen nog wel eens tegenwerken wanneer het om dvd's mergen gaat...

[ Voor 26% gewijzigd door tabakje op 11-04-2005 18:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
DVDRemake Pro heb ik dus al gebruikt en vervolgs de uitkomst daarvan weer gebruikt in DVD-lap Pro om er een Menu bij te maken, maar na compiling gaat het fout zeg maar hij maakt nieuwe Vob's aan maar dat is minder dan de helft van de DVD zoals die zou moeten zijn.

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-07 21:04
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:07:
DVDRemake Pro heb ik dus al gebruikt en vervolgs de uitkomst daarvan weer gebruikt in DVD-lap Pro om er een Menu bij te maken, maar na compiling gaat het fout zeg maar hij maakt nieuwe Vob's aan maar dat is minder dan de helft van de DVD zoals die zou moeten zijn.
waarom gebruik je daarna nog dvd-lab dan?? wanneer je dvdremake hebt gebruikt kun je 'm meteen wegbranden want die zet zelf een menu erbij nl. en laat alle originele menu's etc. van de 2 losse dvd's intact.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met TMPGenc DVD Author het wel voor elkaar gekregen.

Hartelijk dank voor de tips allemaal.!
Pagina: 1