Toon posts:

firewall paranoia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een kort vraagje: Ik draai al geruime tijd een firewall van zonelabs, een redelijk goed ding afgezien van de buggyness dacht ik zo. Sinds een paar dagen heb ik echter een ware stortvloed aan probepogingen, of althans, zo lijkt het.

Ik vind dat dus echt zwaar IRRITANT! niet dat ze erdoorheen komen (draait ook nog een backup firewall op mijn eigen pc ;) ), maar toch...

Ondanks dat ik het nog lager bij de gronds vind dan de dDos aanvallen begin ik toch zo langzamerhand te popelen om die mensen terug te pakken maar is dat te rechtvaardigen? (leuk dilemma, graag jullie reacties hierop, mischien is het zinvol om te vermelden dat 56% vanuit casema komt... ;))

Verwijderd

tja pascal

Tuurlijk mag dat, zij proberen er toch ook bij jouw in te komen.

Gewoon terugslaan, maar dan 10x harder

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:32

botoo

💀 too old to die young

Afgezien van het feit dat ik ook niet weet hoe je van dat gezeur af kan komen, sta ik wel open voor een oplossing om die irri's een koekje van eigen deeg (of erger) terug te sturen.
Ik begrijp wel dat die scriptkiddies niet veel kwaad doen maar een korte peut op het oog oid vind ik een goed idee >:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
ok, martijn ;)

Verwijderd

Als hier BlackIce en/of AtGuard afgaat, en het blijft gebeuren, is dat meestal een of andere eikel die aan het proben is. FF het IP nuken en het wordt ineens heel stil .. :P

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Het heeft volgens mij meer nut je logs naar de provider te sturen en duidelijk te maken dat je hier niet van gedient bent en graag ziet dat dit niet meer gebeurt. Bij geen gehoor aangeven dat je terug slaat!

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1