Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA Hp ipaq 4150 - Spaans naar NL of EN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks een PDA overgenomen van mn neef uit Spanje.
Nu kan ik twee dingen doen

1) Cursus spaans nemen (vinden jullie vast de leukste optie)
2) Software PDA omzetten naar Nederlands

Ik ga liever voor optie 2. Ik ben een leek op het gebied van PDA's. Ik lees veel over ROM flashing.
Maar word er dus echter niet wijs uit. Kan ik hem omzetten naar Nederlands/Engels? Zo ja, hoe? En kan ik daarna gewoon de Nederlandse versie van WinMobile er op zetten?

Alvast bedankt _/-\o_

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:49

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Nederlandse versie van Windows Mobile 2003 heb ik nog nooit gezien. Engelse ROMs van Windows Mobile 2003 zijn er wel, maar ik weet bijna zeker dat HP deze officieel niet levert.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:41

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

B_O_S_S schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:51:
Nederlandse versie van Windows Mobile 2003 heb ik nog nooit gezien. Engelse ROMs van Windows Mobile 2003 zijn er wel, maar ik weet bijna zeker dat HP deze officieel niet levert.
Misschien begrijp ik je verkeerd hoor :P
Maar de Engelse Rom is toch gewoon te downloaden vanaf de HP site?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17
Zondagskindje schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:01:
[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd hoor :P
Maar de Engelse Rom is toch gewoon te downloaden vanaf de HP site?
Dat is een ROM UPDATE!~

Je kan een egelse 4150 nemen en die rom kopieren naar je eigen 4150 maar.... dit mag niet, Je ipaq is geleverd met spaans dan heb je daarvoor een licentie en niet voor engels!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor zover ik weet bestaan ROM-updates gewoon uit volledige images. Het zijn geen patches, maar images die volledig in het ROM worden geschreven. Je kunt proberen een Engelse BIOS update te pakken. Als deze weigert, zou je het Spaande pakket kunnen pakken en kunnen kijken of je tijdens de installatie in een eventuele tijdelijke directory de Engelse image kunt zetten en zo alsnog flashen.
Kortom ga klooien met firmware upgrades, maar of het helemaal legaal vraag ik me af en je hebt een probleem als het echt misgaat.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:41

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

svdmeer schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:29:
Voor zover ik weet bestaan ROM-updates gewoon uit volledige images. Het zijn geen patches, maar images die volledig in het ROM worden geschreven.
Ik dacht dus het zelfde.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Pagina: 1