Ik heb sinds enige dagen een iPod mini 4GB. Een heel leuk ding, al heb ik een klein probleempje
. Zowel de iPod software als iTunes weigert te installeren. Bij de iPod software word de gehele installatie goed doorlopen, echter na de installatie zijn de files die in c:\program files\iPod horen te staan, niet aanwezig. Sterker nog de hele map is niet aangemaakt. De schijf is niet beveiligt tegen schrijven.
iTunes wil ook niet instaleren, het gaat goed tot bijna het einde van de instalatie en hij de volgende error geeft:
Naam Error : OpenSCManagerA Error
Error: Error connecting to service manager. Error number=0
Vervolgens stopt hij en en is het niet geinstaleerd.
Ik heb behalve van de bijgeleverde CD ook de installs van de apple site gehaald, en ook via die installs werkt het niet.
PC loopt op WinXP pro SP2.
Heeft iemand enig idee wat deze error betekent? Wat er aan de hand zou kunnen zijn?
iTunes wil ook niet instaleren, het gaat goed tot bijna het einde van de instalatie en hij de volgende error geeft:
Naam Error : OpenSCManagerA Error
Error: Error connecting to service manager. Error number=0
Vervolgens stopt hij en en is het niet geinstaleerd.
Ik heb behalve van de bijgeleverde CD ook de installs van de apple site gehaald, en ook via die installs werkt het niet.
PC loopt op WinXP pro SP2.
Heeft iemand enig idee wat deze error betekent? Wat er aan de hand zou kunnen zijn?