Toon posts:

[XP] Wizard nieuwe hardware keert steeds terug*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iedere keer als ik de computer opstart komt de wizard nieuwe hardware gevonden terwijl er geen hardware is... de naam ervan is printer. mijn printer is geinstalleerd en het werkt.. hoe kan ik voorkomen dat het irritante schermpje niet meet komt .windows xp

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Probeer je printer anders nog eens te installeren, misschien dat het dan over is?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat en anders kijk je even op Google of de search. Windows Operating Systems - FAQ bevat veel info, en Windows Operating Systems - Policy legt de bedoeling van Windows Operating Systems uit.

Op GoT verwachten we van onze bezoekers dat er wat onderzoek gedaan wordt naar de oorzaak en mogelijke oplossingen voor het probleem. Lees hierover meer in Algemene gedragsregels (Netiquette). Wat heb je allemaal al gevonden, geprobeerd, en wat is er niet gelukt?

Ik pas de topictitel even aan zodat deze voldoet aan de Windows Operating Systems - Policy., met het OS als [XP] vooraan in de titel. Let je daar voortaan even op?
wizard nieuwe hardware gevonden > [XP] Wizard nieuwe hardware keert steeds terug*

Weet je zeker dat er geen onbekende aparaten meer zijn in apparaatbeheer? Alle stuurprogrammas werken ook correct?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik zeker. ik heb m'n pinter ook opnieuw geinstallleerd, alleen het irritante schermpje komt steeds.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-04 13:04
Kijk even in je control panel (configuratiescherm), System (systeem), Hardware, devicemanager of er daar nog ergens een ? of een item met een uitroepteken staat.
Daardoor kan het zijn dat XP telkens weer terugkomt met een nieuwe hardware gevonden.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 14:08
Als je de printer ervan afhaalt krijg je dan nog steeds die melding ?
Pagina: 1