Ik heb als provider Kliksafe. Kliksafe heeft een whitelist en eeen blacklist. Als je op de blacklist wilt, vraagt hij elke keer naar een gebruikersnaam en wachtwoord. Er staan heel weinig sites op de whitelist, dus elke keer als ik het internet op ga, vraagd de proxy om die gebruikersnaam en wachtwoord. Is er een mogelijkheid, dat dit automatisch afgehandeld word, dat ik niet steeds die vraag krijg, om een gebruikersnaam en wachtwoordt in te vullen?
Ik heb al een mailtje naar de helpdesk gestuurd en dit kreeg ik als antwoord:
Of het mogelijk is om deze afhandeling van proxy invoer te autmatiseren is mij niet bekend. Wel zult u elke sessie dat u op internet gaat eennmalig moeten verifieren, zo werkt onze proxy server. Ik kan u helaas niet verder helpen met dit probleem. Wel kan ik u melden dat bij bijna elk probleem welke gevonden wordt, men er al eerder naar gekeken heeft en wellicht zelfs een toepassing voor heeft geschreven. Dit zult u kunnen achterhalen door te zoeken via bijvoorbeeld www.google.nl .
Ik heb al een op google gezocht, maar ik kon niks vinden. Weet iemand misschien een programmatje?
Alvast bedankt!
Ik heb al een mailtje naar de helpdesk gestuurd en dit kreeg ik als antwoord:
Of het mogelijk is om deze afhandeling van proxy invoer te autmatiseren is mij niet bekend. Wel zult u elke sessie dat u op internet gaat eennmalig moeten verifieren, zo werkt onze proxy server. Ik kan u helaas niet verder helpen met dit probleem. Wel kan ik u melden dat bij bijna elk probleem welke gevonden wordt, men er al eerder naar gekeken heeft en wellicht zelfs een toepassing voor heeft geschreven. Dit zult u kunnen achterhalen door te zoeken via bijvoorbeeld www.google.nl .
Ik heb al een op google gezocht, maar ik kon niks vinden. Weet iemand misschien een programmatje?
edit:
Ik gebruik FireFox als browser. Daar is ook de mogelijkheid, om bij de Proxy
instellingen een pad op te geven naar een Proxy-configuratie bestand.
Wellicht is het daar mee mogelijk?
In de help-functie wordt het volgende over dit Proxy-configuratie bestand
gezegt:
URL voor automatische proxy-instelling
Indien uw werkplek een proxy-configuratiebestand heeft, vraag dan aan de
systeembeheerder naar de URL ervan en voer deze hier in. Klik op Vernieuwen
om de instellingen te laden.
Ik gebruik FireFox als browser. Daar is ook de mogelijkheid, om bij de Proxy
instellingen een pad op te geven naar een Proxy-configuratie bestand.
Wellicht is het daar mee mogelijk?
In de help-functie wordt het volgende over dit Proxy-configuratie bestand
gezegt:
URL voor automatische proxy-instelling
Indien uw werkplek een proxy-configuratiebestand heeft, vraag dan aan de
systeembeheerder naar de URL ervan en voer deze hier in. Klik op Vernieuwen
om de instellingen te laden.
Alvast bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door Niks123Random3 op 11-04-2005 17:02 ]