Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Naam poster beter selecteerbaar maken

Pagina: 1
Acties:

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
De inleiding:

ik heb een kleine onhebbelijkheid van de nieuwe layout, als er tijd is, mischien kan er een oplossing gevonden worden.

Als iemand iets post en ik heb in dezelfde thread al eens iets gepost wil ik nog wel eens een opmerking maken richting deze persoon

bv:
@Crisp: ik begin te wennen aan het witte en vind het blauw nu zelfs lelijk worden

Ik copy-paste vaak de naam van de user, veel Gotters zijn creatief met hun namen en een copy-paste is meestal de snelste manier om de naam achter de @ te krijgen.

Lang inleiding voor een klein probleem..

Het probleem:

De namen van posters zijn in de nieuwe layout lastig met de muis te selecteren. Even een linkermuis klik, dan met de muis over de naam resulateerd meestal niet in een mooie blauw selectie..

Of, je dragged de link, of je selecteerd niets. Je meot echt in een heel kleine area beginnen met selecteren, anders gaat het fout. Dit heeft me al wat RSI bezorgd... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Tukk op 11-04-2005 15:56 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik ga "altijd" naar de MyReact pagina, een klikje extra :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat altijd wel werkt is van links naar rechts selecteren; in plaats van van rechts naar links. Ik neem aan dat dit door bepaalde layers komt? Normaal werkte dubbelklikken goed; dat werkt nu alleen aan de linkerkant nog

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Spider.007 schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:00:
Wat altijd wel werkt is van links naar rechts selecteren; in plaats van van rechts naar links. Ik neem aan dat dit door bepaalde layers komt? Normaal werkte dubbelklikken goed; dat werkt nu alleen aan de linkerkant nog
Dubbelklikken werkt bij mij niet (@FF), niet zonder ook het knopje te selecteren en dat is ook erg mikken.

Dat van Links naar Rechts werkt wel.
Het is alleen niet logisch om van links naar rechts te selecteren, je moet nu beginnen tussen dat knopje en de naam. Damn, das mikken op de milimeter.
P_de_B schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:57:
Ik ga "altijd" naar de MyReact pagina, een klikje extra :)
Als je midden in een post zit ben je die tekst dan toch kwijt?

* Tukk ziet nu al moderators met de tong tussen de tanen mikken met hun muis om het uit te proberen :P

[ Voor 31% gewijzigd door Tukk op 11-04-2005 16:05 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Links naast het knopje muisknop indrukken en vervolgens naar rechts de naam selecteren gaat bij mij prima; het knopje wordt niet meegeselecteerd...

Intentionally left blank

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 08:45

dawuss

gadgeteer

Op zich zou het volgens mij relatief eenvoudig moeten zijn om een extra knopje te verbergen onder het uitklapmenu die met een stukje javascript de username naar je clipboard of naar de (quick-)reply textarea gooit.

De vraag is alleen: wie gaat het gebruiken? Wat is er mis met het quote knopje?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
crisp schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:04:
Links naast het knopje muisknop indrukken en vervolgens naar rechts de naam selecteren gaat bij mij prima; het knopje wordt niet meegeselecteerd...
Dat bedoelde je.
Voor dat knopje beginnen, dat had ik nog niet geprobeerd.

Niet autodidactisch, maar u weet ik het. Thnx.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Tukk schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:02:
[...]

Als je midden in een post zit ben je die tekst dan toch kwijt?
Als je klikt met de middelste muisknop staat ie in een nieuwe tab ;)

Professionele website nodig?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Firefox 1.02:

Als ik een abbo naam (met underscore dus bij mouse over) wil selecteren is dat moeilijker dan bij een 'normale' naam dus zonder de underscore. Probeer maar crisp's/curry684's naam en daarna die van Tukk

:)

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Dat die van curry en crisp makkelijk gaan komt door die ondertitel (Admin Doktersteam etc), als je daar boven klikt (rechts van de naam) en naar links sleept selecteer je de nick wel makkelijk. Bij mensen zonder die ondertitel gaat dat niet en moet je van links naar rechts inderdaad, dat is wat lastiger..

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
oeps, dat is het idd :)

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook gewoon de link copypasten (rechtermuisknop > Snelkoppeling kopieren) die onder de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/myreact.gif hangt, dan krijg je ook de naam van de poster.

Gaat hier nimmer fout:
Tukk
curry684

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:02:
Je kan natuurlijk ook gewoon de link copypasten (rechtermuisknop > Snelkoppeling kopieren) die onder de [afbeelding] hangt, dan krijg je ook de naam van de poster.

Gaat hier nimmer fout:
Tukk
curry684
In Firefox en Safari (IE weet ik niet) kun je daarnaast ook die link drag&dropp'en naar je quickreply window. Nog makkelijker :D

micheljansen.org

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
code:
1
2
http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/24089
Bekijk myReact van dawuss

Dan krijg ik bovenstaande te zien. Euss tip was wel erg handig..

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Radiant schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:54:
Dat die van curry en crisp makkelijk gaan komt door die ondertitel (Admin Doktersteam etc), als je daar boven klikt (rechts van de naam) en naar links sleept selecteer je de nick wel makkelijk. Bij mensen zonder die ondertitel gaat dat niet en moet je van links naar rechts inderdaad, dat is wat lastiger..
Sorry beetje offtopic, maar ik vraag me wat af. Wat is er moeilijk aan van links naar rechts selecteren? Ik selecteer altijd in die richting. En het gaat prima bij mij als ik links van het knopje begin :? .
Dit is geen aanval op het topic ofzo hoor, maar ik begrijp het probleem gewoon niet :+

• Radiant
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Mja, maar je moet precies tussen het knopje en de naam mikken, das nog altijd wat lastiger dan in het grote grijze vlak dat je naast de naam hebt (vind ik dan).
Je kan als je van rechts naar links selecteert gewoon de muis een zwiep naar links geven, het pijltje pakt hij niet mee dus ik vind het iig wat makkelijker, maar ik zeg niet dat van links naar rechts echt een probleem is.
Probeer het maar een paar keer uit, of probeer het snel te doen :)

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Tukk schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:10:
code:
1
2
http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/24089
Bekijk myReact van dawuss

Dan krijg ik bovenstaande te zien. Euss tip was wel erg handig..
Hmm, misschien is dat dan specifiek aan de Mac build van firefox of zo :?

Ik krijg hier namelijk alleen het plaatje, en niet de alt text als ik drag&drop.

edit:
Ik heb dus de Mac versie ;)

[ Voor 5% gewijzigd door dawuss op 11-04-2005 19:05 ]

micheljansen.org

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

dawuss: Ik krijg (@ XP/FF) toch ook echt de alt tekst, als ik naar de quickreply drag & drop :) . Maar de tip van euss werkt uitstekend d:)b .

DM!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Radiant schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:19:
Mja, maar je moet precies tussen het knopje en de naam mikken, das nog altijd wat lastiger dan in het grote grijze vlak dat je naast de naam hebt (vind ik dan).
Je kan als je van rechts naar links selecteert gewoon de muis een zwiep naar links geven, het pijltje pakt hij niet mee dus ik vind het iig wat makkelijker, maar ik zeg niet dat van links naar rechts echt een probleem is.
Probeer het maar een paar keer uit, of probeer het snel te doen :)
Maakt bij mij niet uit als ik links van het pijltje begin. Die wordt sowieso niet geselecteerd. :)
Pagina: 1