Waar te koop??

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• demirdag
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-08-2025
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar winkels die de thermaltake TWV500 PSU verkopen.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar www.hentee.nl op mijn lijstje toe kunnen voegen.

Weten jullie nog andere Nederlandse en/of Duitse winkels waar deze te koop is?

Graag jullie antwoord!

Daniel

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 21:12
Allereerst, Welkom op GoT

2e: Bij het registreren heb je een scherm gezien met voorwaarden en regels. Volgens mij ben je daar heel snel doorgefietst. Nog ff opfrissen?

3: Misschien even kijken in de Pricewatch?
Ik zit ook ff te zoeken, maar zelfs bij Google maar 5 hits! :X

[ Voor 26% gewijzigd door MuddyMagical op 11-04-2005 14:56 ]

Verwijderd

Een paar snelle tips dan:

1. Het is handig als er in je topictitel staat wat je precies zoekt, dus iets als: [Waar te koop] Thermaltake TWV500 PSU? (dan alsnog is het niet een gebruikelijke topictitel aangezien wij het hier ook niet weten. Als hij in de pricewatch niet staat is het in de meeste gevallen een product wat nog niet algemeen verkrijgbaar is. Is het dit niet dan zullen er maar heel weinig tweakers zijn die je verder kunnen helpen!)

2. Niet afsluiten met :

Graag jullie antwoord!

Daniel

Je zult merken als je een search doet hier op GoT dat geen enkele topic zo wordt afgesloten. Ergens kun je vast zelf ook wel bedenken waar dat op slaat!. Kun je die wel vinden zou ik even de posthistory van de TS (topicstarter) nakijken ;)

Helaas kan ik je ook niet verder helpen met je probleem, mijn advies is wachten tot het wat algemener verkrijgbaar is of je stuurt zelf een mailtje naar Thermaltake nederland

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:44

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

zoals voorgaande mensen ^ al opmerken.

graag de zoek-functie gebruiken alvorens een topic te openen (zie FAQ)
en als je dan een topic opent graag met een duidelijke titel.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.