Nieuw geheugen wordt niet herkent

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 22:36
Heej. Ik heb namens iemand anders een vraagje, waar ikzelf ook niet bepaald uitkom. De vraag:
Iemand heeft 256mb geheugen in z'n pc, hij heeft een nieuw geheugenplankje van 256mb gekocht, maar deze wordt niet herkent door de pc. Ook in de BIOS herkent ie 'm niet. Hoe zorg ik d'rvoor dat ie 'm wel herkent?
danku :)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

:D je moet wel even zeggen wat voor moederboard hij heeft en welke geheugen hij al heeft en welke nieuwe geheugen hij gekocht heeft... anders kunnen we toch geen tips geven...:)

Lucky Goldstar

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:24

Thandor

SilverStreak

Vertel eens wat meer over de PC.
Wat voor geheugen is het :?
Wat voor PC is het :? (Met name welk mobo)

Zoek dus eerst wat specificaties over de gebruikte hardware.
Stel dat die 256MB DIMM op 133MHz loopt en in het BIOS staat 200MHz ingesteld....

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we niks mee. En ook blijkt niet uit de topicstart waarom de in de FAQ genoemde informatie en uitleg geen soelaas bood :)

PMG FAQ » Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn mobo plaatsen?

FAQ-gevalletje + incompleet topicstart, dicht dus. Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Daaronder valt dus inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis. Dingen die we hier dus helaas niet terugzien.

[ Voor 29% gewijzigd door BalusC op 11-04-2005 14:48 ]

Dit topic is gesloten.