Ik bouw altijd alles in een keer in elkaar en ga daarna installeren, tenzij ik verwacht van tevoren dat er conflicten kunnen optreden tussen diverse hardware, maar dat is tegenwoordig niet vaak meer zo.
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Hier ook, tot nu toe nog altijd goed gegaanTurkish schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:59:
Ik bouw altijd alles in een keer in elkaar en ga daarna installeren, tenzij ik verwacht van tevoren dat er conflicten kunnen optreden tussen diverse hardware, maar dat is tegenwoordig niet vaak meer zo.
Het kan volgensmij niets kwaad om gewoon alle onderdelen te montoren alvorens je het OS installeert. Windows XP is slim genoeg om alle hardware goed te installeren.
Daarna nog de nodige updates erop en je PC is klaar voor gebruik.
Daarna nog de nodige updates erop en je PC is klaar voor gebruik.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik zet alles er ook meteen in aangezien mijn ervaring is dat er anders meer kans is op conflicten.
Als alles al aangesloten is, dan kan Windows het meteen detecteren en ook IRQ e.d. aan geven zonder dat er teveel conflicten op zullen treden.
Als alles al aangesloten is, dan kan Windows het meteen detecteren en ook IRQ e.d. aan geven zonder dat er teveel conflicten op zullen treden.
Eerst testen of je geheugen + proc werkt, dan de kaarten er in, afwerken (tie-rips etc) en dan installeren. The more the merrier
Gewoon alles in 1 keer erin. Bij een herinstallatie van XP ga je toch ook niet eerst je hardware eruit slopen? Pas als er fouten onstaan moet je terug naar de basic's omdat je dan kunt achterhalen waar de problemen vandaan komen maar 99% van de tijd gaat het gewoon goed.
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Alleen bnij oudere systemen (P1/P2/P3) installeer ik eerst het OS en dan de toegevoegde hardware. Vooral met WIndows 98/2000 krijg je nog wel eens probelemen met de toewijzing van resources.
Tjeemig, 10 minuutjes en nu al zoveel reacties! Bedankt allemaal. Ik prop alles er in één keer in.
Pagina: 1