Toon posts:

[98] 2 videokaarten geeft problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb een oude P3 met Windows 98 waar al standaard 1 videokaart on-board zit en ik nu zelf een nieuwe ATI videokaart in heb gedaan. Alles ging goed, nieuwste drivers geinstalleerd van beide kaarten maar nu start hij niet meer op.

Of ja, hij start op in Windows dan wil je eigenlijk net iets gaan doen en dan krijg je een reboot. En dit blijft zo maar door gaan tot 3 of 4 keer en dan kan je gewoon werken in Windows. Heel vreemd.

In de BIOS kan ik de on-board videokaart niet uitschakelen, het is een HP systeem.

Iemand idee?

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-03 15:36

Tiny

Wat eten we?

Als je 'tweede' videokaart een agp kaart is dan gaat het niet werken met een onboard videokaart.
wel met een PCI kaart.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 14:08
PencakSilat schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:40:
Als je 'tweede' videokaart een agp kaart is dan gaat het niet werken met een onboard videokaart.
wel met een PCI kaart.
Heb anders zat systemen gebouwd die dit wel hebben, dus dit is onzin.

Verwijderd

Kun je je onboard kaart niet uitschakelen middels een jumper op het moederbord?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als je nou ff je HP typenummer neemt en eens in de handleiding of op de HP site gaat zoeken of en zo ja hoe de onboard video uit te schakelen is :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-03 15:36

Tiny

Wat eten we?

Oh wacht ik lees verkeerd, ik dacht dat de TS z'n systeem als dual screen wilde gebruiken.
Dus de On-Board en AGP gelijkertijd....

Sorry
Pagina: 1