Toon posts:

[VB6] sorteren op naam

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeie middag mensen :) ,

betaat er in visual basic 6 een functie dat alle woorden die je opgeeft dat die gesorteerd worden aflopend van a - z.
ik wil namelijk een programmaatje schrijven dat dit doet (als examen - opracht).
ik ben zelf nog helemaal niet bekend in vb 6, maar in php kun je als je een array hebt een funtie gebruiken dat alle woorden in de functie op alfabet worden gesorteerd.
bestaat er zoiets voor vb 6?
graag duidelijke uitleg, ik snap er namelijk nog vrij weinig van :9

bij voorbaat dank ;)

Verwijderd

2 seconden google: http://vbnet.mvps.org/index.html?code/sort/

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 12:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
2 seconden maar liefst,

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:31:
graag duidelijke uitleg, ik snap er namelijk nog vrij weinig van :9
Helaas werkt het zo niet in Programming & Webscripting :) Hier gaan we er van uit dat je zelf moeite doet en geven we geen uitleg op aanvraag :) Hier zal je bij een docent voor moeten zijn. Wel willen we je hier een schop in de goede richting geven, maar dan zal je zelf aantoonbaar moeite moeten doen :) Ik zie nog nergens dat je zelf iets hebt geprobeerd; de post van jeanpaul wekt ook het vermoeden dat je nog niet goed met bijvoorbeeld Google hebt gekeken :)

Zie voor de eisen die we stellen aan een topic in PW P&W FAQ - De "quickstart" :)

Deze doe ik dicht; met Google en specifieker de link van jeanpaul moet je een stuk verder kunnen komen :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.