Iedereen die FaD draait, kent FADspy wel.
Echter het programma heeft zijn onvolkomenheden:
De eerste 3 punten heb ik (hopelijk) kunnen oplossen, het 4de spijtig genoeg niet.
Dit is een beperking van FaD, daar er nergens op te vragen valt hoe lang de client werkelijk draait.
Bij deze de vraag of er, ten eerste, interesse is in een vervanger voor FADspy
Ten tweede of er mensen zijn die zich geroepen voelen om zich als vrijwilliger aan te bieden om te beta-testen.
Stuur dan een mail naar 'visbak AT gmx DOT net", graag met volgende informatie in:
Indien je meer informatie wenst, kan je me steeds bereiken op:
1/ bovenstaande e-mailadres
of
2/ op IRC => irc.sorcery.net #cureseekers of #dpc onder de nick:
[Kristof] => als ik op mijn werk ben (indien ik hiermee online ben, de voorkeur dus)
[CS]Kristof => als ik thuis ben (client idled 24/, dus je kan steds bericht achterlaten, dan lees ik het als ik er ben)
of
3/ Hier natuurlijk
Echter het programma heeft zijn onvolkomenheden:
- te log (te veel onnodige informatie, en daardoor traag)
- vreselijk onstabiel
- geen totalen (Als je het totaal estimated_points van nog up te loaden jobs wil kennen, moet je handmatig gaan optellen)
- werkt enkel als je pc 24/7 opstaat.
De eerste 3 punten heb ik (hopelijk) kunnen oplossen, het 4de spijtig genoeg niet.
Dit is een beperking van FaD, daar er nergens op te vragen valt hoe lang de client werkelijk draait.
Bij deze de vraag of er, ten eerste, interesse is in een vervanger voor FADspy
Ten tweede of er mensen zijn die zich geroepen voelen om zich als vrijwilliger aan te bieden om te beta-testen.
Stuur dan een mail naar 'visbak AT gmx DOT net", graag met volgende informatie in:
- Nickname en eventueel subteam (kwestie dat ik weet wie ik aan de andere kant heb)
- PC(s) informatie zoals processor (type, single/dual proc, HT enabled of niet), windows versie, ...
- FaD installatie: (per pc een FaD queue-server, of 1 FaD queue-server met verschillende clients, indien HT hoeveel copies van THINK draaien er, ...)
- Draait je FaD client 24/7 en wordt je pc steeds stevig belast (voor andere taken dan FaD), of dient hij enkel om FaD op te draaien?
Indien je meer informatie wenst, kan je me steeds bereiken op:
1/ bovenstaande e-mailadres
of
2/ op IRC => irc.sorcery.net #cureseekers of #dpc onder de nick:
[Kristof] => als ik op mijn werk ben (indien ik hiermee online ben, de voorkeur dus)
[CS]Kristof => als ik thuis ben (client idled 24/, dus je kan steds bericht achterlaten, dan lees ik het als ik er ben)
of
3/ Hier natuurlijk
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone