Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-07 14:34

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik loop momenteel stage bij een inspectie- en opslagbedrijf.
Bij dit bedrijf komen goederen binnen die worden geïnspecteerd en opgeslagen.

Steeds meer vragen de bedrijven (die eigenaar van de goederen zijn) om foto's van de producten.
Dit wordt momenteel nog gedaan door iemand van kantoor, die met de camera de loods in gaat en foto's maakt.

We zoeken naar een makkelijkere oplossing:

Iets waar je het product inplaatst (afmetingen: 40x30x30cm ongeveer) en waar vervolgens van 4 kanten foto's worden genomen.

Zijn er gotters die er iets vanaf weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik zou eerder kiezen voor een box met daarin een draaischijf of gewoon handmatig het object verplaatsen. Als je van 4 kanten tegelijk gaat fotograferen dan zit je met het goed uitlichten van alle kanten en dan zie je op alle foto's ook nog een ander objectief. Plus je hebt 4 x zoveel camera's nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ja ik bedoelde ook met een draaischijf erin, zodat je uiteraard maar 1 camera nodig hebt.

Zou er niet iets bestaan zodat dat automatisch gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Snap360 van Harbortronics doet dat automatisch. Het is alleen de vraag of het ding groot genoeg is voor de goederen die je wilt fotograferen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-07 22:00
Remy schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:08:
Snap360 van Harbortronics doet dat automatisch. Het is alleen de vraag of het ding groot genoeg is voor de goederen die je wilt fotograferen :)
ziet er wel erg houtje-touwtje uit.

ik zou zelf gewoon voor een goed stuk witte achtergrond/vloer gaan (wit papier, of als je echt geld wilt uitgeven speciaal doek, bijvoorbeeld) en een goede belichting. dan fotograferen en gewoon het product 3x verdraaien. (kan met draaischijf, maar omdat het kleine producten zijn zou ik het niet doen)

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 20:43

TheBorg

Resistance is futile.

Ik heb wel eens zo'n ding gemaakt, alleen dan in het groot. Objecten konden op een lopende band worden gezet en het apparaat deed de rest. Maar wat wil je weten. Het is gewoon een witte ruimte met lampen, een draaischijf en een camera erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Topicstarter
Ik wil weten of het ook als kant en klare oplossing verkocht wordt
Pagina: 1