Ik werk al jaren met session om het inloggen van mensen bij te houden. Nu werkte dit altijd prima tot vandaag. Ik check met een functie of bepaalde variabelen al ge-set zijn, en aan de hand daarvan bepaal ik of een gebruiker wel of niet toegang heeft tot bepaalde delen van de website. Dit werkt overal goed, op 1 enkele pagina na. PHP Vergeet daar alle session variabelen en doet net alsof ze nooit aangemaakt zijn.
Het rare hieraan: de controle code op deze pagina is exact hetzelfde als op alle andere pagina's, en voor dat stukje code doe ik helemaal niks. Hoe kan het nu dat het op iedere pagina goed werkt behalve op die ene?
Ik snap er he-le-maal niks meer van 
Het wordt overigens nog leuker als je weet dat het probleem zich alleen online voordoet. Op m'n eigen server hier, zelfde PHP install, werkt het wel goed!?
Het rare hieraan: de controle code op deze pagina is exact hetzelfde als op alle andere pagina's, en voor dat stukje code doe ik helemaal niks. Hoe kan het nu dat het op iedere pagina goed werkt behalve op die ene?

Het wordt overigens nog leuker als je weet dat het probleem zich alleen online voordoet. Op m'n eigen server hier, zelfde PHP install, werkt het wel goed!?
[ Voor 11% gewijzigd door jsiegmund op 11-04-2005 11:50 ]