Logitech QuickCam Snelkoppeling

Pagina: 1
Acties:

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je het Logitech QuickCam software programma opent komt je in een soort menu, hier kun je weer kiezen voor QuickCapture. Is het mogelijk om een snelkoppeling te maken zodat je het menu gedeelte gewoon overslaat en meteen bij het QuickCapture programma komt. Ik heb al gezocht op de C: schijf naar quickcapture.exe of naar iets dergelijks in taakbeheer maar ik kan niets vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 01:38 ]

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 12:57
Als het goed is, kan je bij de installatie aangeven dat er een icoon op de workspace moet komen. Verder kan deze ook geplaatst worden rechtsonderin bij opstartende progjes of geplaats worden bij snelkoppelingen linksonderin op de Windows taakbalk.
Misschien dus ff de installatie opnieuw doen.

Anders in de Logitech directory kijken welke file de camera start en daar dan een snelkoppeling van maken.

Als ik thuis ben zal ik eens kieken.

[ Voor 5% gewijzigd door Emos op 11-04-2005 11:01 ]

Emos

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd, en nu vanaf de cdrom ipv de drivers van internet, maar er is nergens een optie van snelkoppeling aanmaken ofzo.. hij maakt automatisch een snelkoppeling op het bureaublad naar dat menu, en een snelkoppeling naar mijn logitech foto's.

en dat progje wat ie execute kan ik ook niet vinden zoals ik al eerder zei

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 12:57
Ik heb mij vergist. Sorry. Ik kan het inderdaad ook niet vinden. 8)7

Emos