Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Maar ik weet niet of je mijn documenten wel behoud als je windows eroverheen installeerd.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verwijderd
Als dit niet lukt: misschien dat je de harde schijven (in ieder geval de C) in een andere pc kan hangen, kun je sowieso zonder problemen de data overzetten en dan helemaal op nieuw installeren.
Zolang je er niet voor kiest om te formatteren blijven documenten gewoon behouden.Hooglander1 schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:54:
Maar ik weet niet of je mijn documenten wel behoud als je windows eroverheen installeerd.
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Met raid 0, dat zal niet gauw gaan lukken....Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:58:
Veilige modus al geprobeerd?
Als dit niet lukt: misschien dat je de harde schijven (in ieder geval de C) in een andere pc kan hangen, kun je sowieso zonder problemen de data overzetten en dan helemaal op nieuw installeren.
Ik zou Windows er ook een keer overheen installeren. De documenten verdwijnen niet. De documents and settings map blijft zoals die is.
[ Voor 15% gewijzigd door wizzzzzz op 11-04-2005 11:02 ]
Ook nog als die in de standaard documents and settings map staat van windows?TheZoo schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:00:
[...]
Zolang je er niet voor kiest om te formatteren blijven documenten gewoon behouden.
Ik heb alleen ervaring als mijn documenten in een apart map staat en dan wordt hij wel behouden.
Wat hierboven staat dus, blijft behouden. Nu moet je er wel uitkomen denk ik
[ Voor 10% gewijzigd door Hooglander1 op 11-04-2005 11:02 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Het beste is windows eroverheen installeren, of misschien dat herstellen van de Windows cd lukt?
Het is wel een gedoe zo, maar het is de enige manier denk ik om je bestandn te houden