Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

fingerprint reader extract key without SDK?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een project op school moet ik gebruik maken van een fingerprint reader. Nu is het probleem dat het budget van het school niet super groot is. Een fingerprint reader kopen is geen probleem maar de bijpassende SDK's zijn veel te duur.

Voor het project heb ik eigenlijk alleen de key nodig die door de fingerprintreader wordt gegenereerd. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om de key op te vangen zonder gebruik te maken van de SDK's. Kan je deze ergens aflezen, in een of ander bestand opvragen, ...

Alvast bedankt voor de hulp

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Serial requests of beveilingingen omzeilen horen niet thuis op GoT, zoals je in de faq kan lezen: Het algemeen beleid #copyright
Licentie of copyright schendingen.

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.

* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud.
* CD-covers.
* Fotorapportages.
* (Ster) reclames.
* GSM-Flashers.
* Hulp bij bovenstaande zaken hoef je eveneens niet te verwachten.

Ongewenste zaken die hier niet genoemd worden zijn te allen tijden ter beoordeling van de crew en die beoordeling is bindend.

Warez, cracks en registratie-/licentiecodes en NO-CD patches:
Elke manier om een programma dat niet vrijelijk te gebruiken is middels bijvoorbeeld key-generators, crack's, NO-CD patches en dergelijke toch aan de praat te krijgen is iets wat je buiten Gathering of Tweakers zult moeten doen. Het vragen naar of het aanbieden van dergelijke zaken; software of de licenties, op welke manier dan ook, is niet toegestaan op het forum.
Check je mail zodadelijk.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.