UPC digitale telefonie: 2 lijnen, aparte facturen?

Pagina: 1
Acties:

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-02 17:55
Ik heb momenteel een KPN abonnement, waar ik me scheel aan betaal. Alleen al qua abonnementsgeld ben ik 10 euro goedkoper uit als ik met UPC telefonie zou bellen.

Na een gesprek met mijn huisbaas (de hoofdhuurder van het pand waarin ik woon) ga ik KPN opzeggen en met UPC bellen. Heerlijk zo'n kostenbesparing, als student is elke euro die je bespaart meegenomen :)

In mijn naiviteit was ik ervan uitgegaan dat twee lijnen met digitale telefonie niet mogelijk was |:( . Mijn huisbaas, die al 3 jaar via UPC belt(hij wel |:( ), vertelde dat hij wel wist dat het kon maar dat er geen factuurspecificatie per lijn mogelijk was, en hij mij daarom niet over de mogelijkheden had ingelicht.

Zijn er hier mensen met 2 lijnen via UPC, of medewerkers van UPC, die dit verhaal kunnen bevestigen/ontkrachten?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

lijkt me het makkelijkste en slimste als je zelf ff naar upc belt :?
die kunnen je alles precies uitleggen als ze hun admin. op orde hebben tenminste ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Volgens mij niet (heb even bij UPC gewerkt). De 2e lijn is een extra bij de 1e lijn en die zijn dus gekoppeld. Per product kan je wel een aparte factuur krijgen bij UPC. Je kan ook zelf een nieuw abbo nemen op hetzelfde adres maar dan kost het je meer, een extra lijn is maar 4.95. Maar dat wil je liever niet als student. Wil je het zeker weten dan kan je het best idd even naar de helpdesk bellen.

• Polderdijk
  • Laatst online: 17-02 11:26
Zijn er hier mensen met 2 lijnen via UPC, of medewerkers van UPC, die dit verhaal kunnen bevestigen/ontkrachten?
Ja wij hebben ook een 2e lijn bij UPC.
Hoe het zit met apparte facturen moet ik even navragen aan me ouders, maar wat ik wel weet is dat je je facturen ook online in kan zien samen met je gesprekskosten en gespecifiseerde factuur.

Of hierbij de 2 verschillende telefoonnumers uiteen worden gehaald weet ik dus niet, maar het lijkt me wel logisch als dat gebeurd.

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Verwijderd

Over twee lijnen gesproken: Ik stap over van KNP met een ISDN aansluiting naar UPC telefonie. Ik heb twee lijnen aangevraagd bij UPC. Heeft iemand twee lijnen nu bij UPC. Welk Dect basisstation gebruik je. Kun je tegelijkertijd een gesprek hebben, dus twee externe lijnen tegelijkertijd? Volgens Siemens.nl kan dat op een analoge lijn niet. Maar werkt UPC op de kabel met analoge techniek. Graag reactie.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-02 11:37

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Even over dat 2 lijnen: Ik zou het niet doen, aangezien hij de hoofdhuurder is en waarschijnlijk het kastje in zn huis krijgt te hangen. Als hij je wil naaien kan hij zo jouw stekkertje er uit trekken en op jouw kosten gaan bellen, apparte factuur hebben wij ook geprobeerd te krijgen, aangezien ik vind dat het mijn ouders geen moer aan gaat hoe lang en met wie ik bel, zolang ik maar betaal. het antwoord was dat t niet kon, dit is echter wel alweer een hele tijd terug en voor UPC telefonie over de kabel, dus niet VoiP

Breek je nek voorzichtig

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 14-02 17:55
Dank voor jullie reacties :)
Pagina: 1