Toon posts:

Outlook 2000/Win 2000 HTML instelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas geleden voor het bedrijf een e-mail sjabloon ontwikkeld. Maar het is hiervoor nodig dat outlook in HTML formaat werkt. Maar als de gebruikers opnieuw in hebben gelogd staat het formaat automatisch weer terug op RTF indeling.

Ik heb hiervoor ook al onze externe systeembeheerder gebeld maar die weet hiervoor geen oplossing.. Een kennis van de dacht het te weten maar hij blijkt een andere exchange versie te hebben, ik kan ook nergens vinden wat voor exchange versie wij hebben...

Weet misschien iemand van jullie waar in instel dat iedereen automatisch de HTML indeling mee krijgt?

We werken met Windows 2000 Server en Windows 2000 werkstations.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
Dit heeft weinig te maken met Exchange laten we dit voorop stellen. De enige manier waarmee je de instellingen kunt pushen is via een reg key in het login script of via een group policy.

Waarschijnlijk heeft externe systeembeheerder nog zo'n instelling in de gpo staan, anders sprint outlook niet automatisch terug na het inloggen.

Verwijderd

Topicstarter
Zou je ook weten wat voor Group Policy dit zou kunnen zijn?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wegens het gebruk van policies een beetje op het randje maar toch WOS --> Software Algemeen (en kleine titeledit HTLM -> HTML).

Welk: schop degene die het heeft gezet :P
Of draai regmon, pas het met de hand aan (filter alles dat geen schrijfactie er uit), kijk welke keys worden aangepast en welke dan de meest logische naam heeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:23:
Wegens het gebruk van policies een beetje op het randje maar toch WOS --> Software Algemeen (en kleine titeledit HTLM -> HTML).

Of draai regmon, pas het met de hand aan (filter alles dat geen schrijfactie er uit), kijk welke keys worden aangepast en welke dan de meest logische naam heeft.
Sorry maar dat snap ik even niet :? Misschien terug schakelen naar maandag morgen tempo ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welk deel snap je niet?
F_J_K schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:23:
Er zat een typefout in de titel en ik heb het verplaatst naar het subforum waar het beter past. Zie ook Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy over waar Office vraagstukken het best passen.
Praat met degene die het policie heeft gezet, die moet het weten B)
Regmon is een programma dat checkt wat er in je register wordt geschreven. Een policy doet niets meer dan een regkey aanpassen. Dus draai het om te zien wat er verandert bij die seting. In de SA FAQ staat (een link naar) een overzichtje van alternatieve programma's.

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 11-04-2005 09:38 . Reden: Een ttypefout in het woord ttypefout is wat lllig ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Met een simpele query op google is dat ook makkelijk te vinden zelfs op een vroege maandagmorgen:
http://blogs.officezealot...hive/2004/08/03/1324.aspx
Pagina: 1