Hallo iedereen, ik heb een probleem met mijn HP Deskjet 420 C. Als ik hem aanzet maakt ie dat geluid dat ie altijd doet en gaat de inktcartridge een beetje heen en weer. Alleen sinds kort gaat ie daarna uit. Heel af en toe gaat ie niet gelijk daarna uit, maar dan gaat ie uit zodra die rolband die in je printer zit een papier opneemt. Ik heb geprobeerd de software opnieuw te installeren maar daar ligt het niet aan want hij doet het nog niet. Eerst gaf ie trouwens nooit problemen. Zou het kunnen liggen aan het feit dat de inkt bijna op is?? Help me alsjeblieft even!
Verwijderd
trek de paralelle stekker of usb er efkes uit en dan aanzetten en de knop vast houden kijken of die begint met een testpagina te printen ,
Hij bedoelt USB (uneversal serial busOp dinsdag 09 januari 2001 21:32 schreef DinozaurPlanet.com het volgende:
uhh... sorry hoor maar wat is een ubs (ik heb niet zo veel verstand van hardware)
over die testpagina: nee, doet ie niet, als ie het papier door die rolband wil laten paken gaat ie uit. Andere suggesties??
Ik heb trouwens al die stekkers eruit en er weer in gedaan.
Ik heb trouwens al die stekkers eruit en er weer in gedaan.
Pagina: 1