Oke Tweakerbeez, ik heb nu een brak noname BX440b mobo gepaard met een P3-500. Dit zootje is dus niet overgeclokked, omdat ik daar helemaal geen informatie over heb. De FSB kan alleen op 66 en 100 Hmz.
Dus ik wil graag een nieuw mobo kopen zodat ik 700 of meer uit mijn 500 kan trekken. Uiteraard hoort daar een stevige cooler bij.
Nu heb ik gekeken voor een Asus P3B-F mobo, maar die ondersteund geen ATA66 en er zijn nog een paar dingen die niet echt aantrekkelijk zijn aan dat mobo.
Een ding is zeker aan dat ding, dat is dat ie heel stabiel is.
Weet iemand een beter moederbord voor mij?
Hoeft niet perse een BX chipset te hebben, als ie maar niet al te prijzig is en wel errug stabiel overteclokken op 750 Mhz !!
Thnx in advance...Ricoh
Mooooooooooooooooooooeh
Dus ik wil graag een nieuw mobo kopen zodat ik 700 of meer uit mijn 500 kan trekken. Uiteraard hoort daar een stevige cooler bij.
Nu heb ik gekeken voor een Asus P3B-F mobo, maar die ondersteund geen ATA66 en er zijn nog een paar dingen die niet echt aantrekkelijk zijn aan dat mobo.
Een ding is zeker aan dat ding, dat is dat ie heel stabiel is.
Weet iemand een beter moederbord voor mij?
Hoeft niet perse een BX chipset te hebben, als ie maar niet al te prijzig is en wel errug stabiel overteclokken op 750 Mhz !!
Thnx in advance...Ricoh
Mooooooooooooooooooooeh