Dolby Surroundset met DVD Harddisk Recorder?

Pagina: 1
Acties:

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bestaan deze sets ook? want ik en mijn vader kunnen nergens zo'n set vinden,

altijd word zo'n Dolby Surround set geleverd met (meestal brakke dvd spelers)
maar wij willen graag een Dolby Surround set (minimaal 5.1) met een DVD-Harddisk Recorder.

weten jullie toevallig of deze verkocht worden?
en waar?

alvast bedankt.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Imperium schreef op maandag 11 april 2005 @ 00:36:
Bestaan deze sets ook? want ik en mijn vader kunnen nergens zo'n set vinden,

altijd word zo'n Dolby Surround set geleverd met (meestal brakke dvd spelers)
maar wij willen graag een Dolby Surround set (minimaal 5.1) met een DVD-Harddisk Recorder.

weten jullie toevallig of deze verkocht worden?
en waar?

alvast bedankt.
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Die all-in-one setjes hebben juist bestaansrecht omdat mensen dan vanaf 300,- € tot grofweg 800,- € alles in één keer kopen (DVD speler, versterker, tuner) met speakers en al en dan klaar zijn en schijnbaar tevreden met de geluidskwaliteit. Het inbouwen van een HDD recorder in zo'n ding maakt hem dikker (warmte ontwikkeling, gezeur over het formaat) en nog belangrijker, duurder. Dus zal er een beperkte interesse en dus ook afname zijn onder de doelgroep van de all-in-one'rs.

Aannames zijn fataal.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja hoor, JVC heeft er een: QP-F90, maar dat had je zelf op hun website ook kunnen vinden natuurlijk. Volgens mij heeft Pioneer ook zoiets, maar dat staat op www.pioneer.co.uk wel :)

Bereid je overigens maar vast voor op erg hoge kosten, het is vaak zelfs goedkoper om gewoon een HT setje te kopen en zelf een bijpassende DVD recorder bij te plaatsen.

[ Voor 33% gewijzigd door Grrrrrene op 11-04-2005 07:27 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards