Ik heb een usb2 vard, en als ik die in mijn pc installeer dan loop mijn pc na verloop van tijd vast. als ik de kaart verwijder dan die de pc het weer. ik draai xp met sp2 en het is een sitecom kaart met 5 usb poorten. kent iemand het probleem of weet wat ik er aan kan doen?
Welk slot zit de USB 2.0 kaart?
Niet toevallig in het slot direct onder de AGP kaart?
Niet toevallig in het slot direct onder de AGP kaart?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Mocht dat het geval zijn moet je je kaart even verplaatsen naar een ander pci slot.
Zit de kaart al in een ander slot, dan zou je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door moeten nemen. Staan er geen rare dingen bij apparaatbeheerr? En post dan eens de specificaties van je systeem, we moeten zo maar wat raden natuurlijk.
Zit de kaart al in een ander slot, dan zou je de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door moeten nemen. Staan er geen rare dingen bij apparaatbeheerr? En post dan eens de specificaties van je systeem, we moeten zo maar wat raden natuurlijk.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik heb een shuttle motherboard, pentium 4 2,44Mhz 528 intern. ik heb ook al alle sloten geprobeert. en er worden geen rare dingen aan gegeven tussen de hardware.
mobo drivers gereinstalled?
zal btw wel 2.4Ghz en 512mb zijn
zal btw wel 2.4Ghz en 512mb zijn
mobo drivers????? ik zal ze wel hebben, maar als je zou vertellen dat het een noors gerecht zou zijn, dan zou ik je ook geloven
. Maar kun je me uit legen wat dat voor iets moet zijn en waar ik het zou kunnen vinden! en ja, het is een 2.44Ghz en 528Mb. hihi ik wil weer te snel zijn
Is het een USB kaart met VIA chip? Daar hoor je wel eens slechte verhalen over, iig meer dan USB kaarten met een NEC chippie.
Dus?gladiool schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:25:
Is het een USB kaart met VIA chip? Daar hoor je wel eens slechte verhalen over, iig meer dan USB kaarten met een NEC chippie.
Ik heb tijden via gehad en werkte zonder problemen. Niet echt een oplossing die je aanbrengt
@TS: probeer eens een knoppix cd te downloaden en te testen of je USB 2 daar wel in werkt. Dan zou het een software probleem zijn. Of steek je kaartje in een andere pc (desnoods die van de buurman) en kijk of het daar wel werkt.
De moederbord drivers moet je wel geinstalleerd hebben. Die staan op een cdtje wat je hebt gekregen toen je het moederbord (of complete computer) kocht. Heb je die niet (meer) dan kan je ze op de webste van de fabrikant vinden.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Tja dit is toch wel degelijk een issue hoorbreinonline schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:49:
[...]
Dus?
Ik heb tijden via gehad en werkte zonder problemen. Niet echt een oplossing die je aanbrengt
Ik heb zowel hier een VIA als een NEC USB2.0 kaart, en zodra ik de VIA in mijn ene PC stop boot die PC niet meer, met de NEC geen enkel probleem. Als ik die VIA in een andere PC stop boot ie wel, maar liep hij niet lekker. En zodra ik de NEC in de 2e pc stop, loopt de PC feilloos
Dus wat Gladiool klopt wel degelijk
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ja, ik ontken ook niet dat dat niet kan voorkomen. Ik vind het echter geen oplossing om te zegggen; ze doen het soms niet (een verkapt: koop een NEC kaartje). Daarom probeer ik nog wat testen te geven om uit te zoeken waar het probleem precies ligt
Pagina: 1