Toon posts:

Voor de gehele film een zwart(e) balk(je) invoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste gotters,

Ik heb hier een film in dvdformaat. Is het mogelijk om een balkje van een bepaald formaat een stuk van de te bedekken (heel de film lang op dezelfde plek)?

Zo ja, met welk programma? (eventueel uit te leggen hoe je dit voor mekaar krijgt)

Ik bedoel een balkje van ongeveer 80x100, dus niet een reep toe te voegen aan de 2 zwarte balken in de dvd.

De film staat gewoon in dvdfiles : .vob ect..

JanWillem

Verwijderd

Topicstarter
schop

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02 23:29
Je moet dan sowieso met een beelbewerkingsprogramma gaan werken denk ik.. misschien dat virtual dub met vob files overweg kan? Het gaat in ieder geval niet zomaar eventjes 5 minuutjes werk worden vrees ik voor je.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Verwijderd

Topicstarter
DuDePrOdUcTiOnS schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:46:
Je moet dan sowieso met een beelbewerkingsprogramma gaan werken denk ik.. misschien dat virtual dub met vob files overweg kan? Het gaat in ieder geval niet zomaar eventjes 5 minuutjes werk worden vrees ik voor je.. :)
er moet toch wel een mogelijkheid zijn om een balkje of iets gedurende de hele film toe te voegen?

Ik bedoel zoiets als een rtl4 of sbs logo tijdens een film, maar dan een balkje die heel de tijd op dezelfde positie blijft staan.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Wat je dus in principe wilt doen is een logo toevoegen. Dat het hier om een zware balk gaat waar je mee denkt sporen uit te wissen is een tweede, een 'visueel counter' is niet altijd de enige beveiliging die in een preview dvd zit.

Je kunt met VirtualDub / NanDub een logo toevoegen en omzetten in een andere (of dezelfde) formaat.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Tip : Zoek eens op doom9.org etc op het maken van logo's in een film, dit gebeurde vroeger nogal veel zodat je kon zien van wie de film afkomstig was, als je nu het logo vervangt door een zwart plaatje ben je er. Maar ik kan er zo snel geen guide meer voor vinden
Pagina: 1