Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu voor navigatie een usb gps muis op mijn laptop voor navigatie, maar vanwege de rompslomp in de auto wil ik nu een pda gaan kopen.
Zijn er pda's waarop ik dus mijn huidige usb gps muis (haicom 202e) kan aansluiten, verder wil ik dat er standaard wifi op de pda zit, dus welke pda is er geschikt voor.
Heeft iemand ervaringen met een usb gps muis van een laptop op een pda of gaat dit totaal niet lukken?

Verwijderd

Je hebt dan natuurlijk een usb poort nodig op je pda, voor mijn weten niet beschikbaar, dus ik denk dat je beter kan kijken naar een nieuwe gps module.

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:14

Dogooder

dus...

er zijn verschillende pda's met usb host er op.
ik zeg even uit me hoofd. acer, toshiba. en verder heb je nog CF/SDIO kaarten met usb host.
persoonlijk zou ik voor een bluetooth gaan, minder rompslomp. Dat was toch de rede om over te stappen.

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk meer van de romslomp van de 12 naar 220 converter (laptob werkt op 19 volt), voeding van labtop en labtob zelf.
Maar hoelang gaat een batterij van een bluetooth ontvanger mee?
Ik ben bij een bedrijf geweest en die zij dat het niet kon op de acer n30, terwijl die wel volledig usb ondersteund volgens internet.

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:14

Dogooder

dus...

ik heb de adapt nemerix gps muis en die gaat volgens de specs 18 uur mee, ik heb alleen nog niet 18 uur me gps gebruikt dus ik kan het niet controleren. maar er zit ook een car adapter standaard bij dus dat lijkt me geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Tis dus een toshiba e800 geworden met een usb host kabel, de gps muis wordt meteen herkend door tomtom zonder extra drivers te hoeven installeren.
iedereen bedankt voor de reacties.
Pagina: 1