[xp] disk read error occurred na repareren partities

Pagina: 1
Acties:

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
Hoi,

De partitie table van schrijf was kapot gegaan. nadat hdd was verkleint met partition magic, er een fat32 partitie is aangemaakt en win98 op die partitie is geinstaleert. (was nodig voor een programma ofzo)

Na windows xp cd te hebben gestart en fixboot/fixmbr te hebben gedaan was partition table beschadigt. en die mag ik dus repareren.

Nu heb ik met Active recover partition pro de partitie's gerepareert. maar nu kan ik met windows xp cd in herstel mode de ntfs partitie nog niet uitlezen. ik heb ook fixboot en fixmbr gedaan maar dat helpt niet. als ik met recover partition kijk zie ik de bestanden wel staan. maar kan het probleem daarmee volgens mij niet oplossen.

De computer zegt bij het booten "disk read error occurred" dus die heeft ook problemen met het lezen. Ik heb al wat zitten zoeken op google en got maar vind niks bijzonders wat me hier mee kan helpen :(. zijn blijkbaar niet meer meerdere mensen die tegenwoordig 98 naast xp installeren :+

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
*omhoog schop*

Volgens partition magic is de schrijf nu helemaal goed, norton diskdocter zegt alleen dat hij hem niet kan lezen. :(

(lekker zo'n docter)