Hotmail stuurt me een soort pushmessage

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik krijg al een tijdje dit bericht van MSN als ik me hotmail wil betreden...
Geavanceerde bescherming van MSN Hotmail
MSN® Hotmail® biedt naast bescherming tegen ongewenste e-mail op basis van Microsoft® SmartScreen™ ook bescherming tegen virussen. MSN Hotmail heeft nu ook een beveiliging ingebouwd om de strijd aan te gaan met verzenders van ongewenste e-mail.
Filters tegen ongewenste e-mail—drie beschermingsniveaus: Laag, Uitgebreid en Exclusief.
Veilige lijst— stel een lijst samen van alle bekende en betrouwbare e-mailadressen.
Virusbeveiliging—automatische controle op virussen in je Postvak IN.
Beveiliging van e-mail—wijzig je wachtwoord regelmatig voor een betere bescherming.

MSN Hotmail gaat ook misbruik van MSN Hotmail-accounts tegen door middel van HIP (Human Interactive Proof).
Wil je meer informatie?
Soort pushmessage die ik steeds moet accepteren door op Volgende te drukken, maar steeds keer op keer blijf ik dit vervelende bericht terug krijgen.
Op elke PC die maar maar gebruik gebeurt dit.
Iemand een idee hoe dit kan stoppen??? Of is het een bepaalde instelling van Hotmail die ik moet aanpassen? Ik heb al een tijdje gekeken, maar helaas........

Cookies trashen werkt ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 10-04-2005 22:16 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
is bij mij precies hetzelfde, ik hoop dat het maar tijdelijk is zoiets als een paar weken misschien. :)
neem aan dat het ook bij alle free hotmail accounts is.

Verwijderd

Heb je je beveiligings niveau misschien te hoog staan? Of cookies helemaal uit? Of andere speciale software aanstaan?

Ik denk dat ie op de een of andere manier niet onthoud dat jij de boodschap al gezien hebt, ik heb 'm ook gehad maar dat was eenmalig (nog steeds irritant maarja)

Verwijderd

Hetzelfde probleem komt óók bij mij voor. Ik heb geprobeerd via instellingen wat te veranderen, maar daar ligt het ook niet aan...

Verwijderd

Gaat vanzelf weer weg na een weekje ofzo. Ik heb er ook last van, maar is wel vaker gebeurd. Heeft niets met beveiligingsniveau ofzo te maken. Is gewoon tijdelijke reclame waar iedere Hotmail gebruiker last van heeft, je kunt er niet om heen. Ik zou me er niet te druk om maken iig.

P.s. en anders gewoon gmail nemen, spamvrij.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Volgens mij komt dit 1x in de week terug, beetje vervelend maar verder stoort het me niet.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het komt elke keer als ik mijn hotmail open.. Vervelend!
Maar zal wel weggaan, is in het verleden wel vaker geweest.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 15:08

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:40:
Gaat vanzelf weer weg na een weekje ofzo. Ik heb er ook last van, maar is wel vaker gebeurd. Heeft niets met beveiligingsniveau ofzo te maken. Is gewoon tijdelijke reclame waar iedere Hotmail gebruiker last van heeft, je kunt er niet om heen. Ik zou me er niet te druk om maken iig.

P.s. en anders gewoon gmail nemen, spamvrij.
ja niet dus, ik krijg nu al bijna een maand deze melding elke keer als ik hotmail opstart, super irritant. Is er wat aan te doen?

En nog irritanter, sinds ik deze melding krijg lijkt juist de beveiliging afgenomen ipv toegenomen. Er komt steeds meer spam doorheen

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 14:57

BaRF

bijna kerst

ik heb dit volgens mij al twee weken :( Echt irritant, laat ze nou gewoon gaan concurreren met gmail ipv irritante PM's sturen :?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• 123pakkie321
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-08-2025

123pakkie321

^^~~^^

Had er nog geen last van gehad...

De reden is waarschijnlijk dat ik voor mijn hotmail account betaal (ongeveer 25 € / jaar)...
Heb net als test aangelogd met een andere (niet betalende) account, en daar kreeg ik die message ook...

Normaal check ik alle mail (dus ook van mijn hotmail accounts) met Outlook... Veel makkellijker, en via outlook heb je er ook geen last van :P

Intel 2.4GHz /AsusP4S533-E/Log diNovo med desktop/1.25GB DDR pc2100/2x120 GB IDE HD/Lacie extHD 500 GB/Log Z-680/Audigy 2 ZS Pla Pro/Xaser III VM3000A Screwl mid Tow Skull/Enermax EG465AX/21inch CRT Samsung

Verwijderd

Ik heb er ook last van. Al een mail naar het MSN-support-team gestuurd erover, maar nog geen antwoord, hoewel ze beloven binnen 24 uur te reageren... :(

Verwijderd

gebruik outlook
dan heb je er geen last meer van

alleen kan je een enkele keer je mail niet binnenhalen omdat je hotmail moet identificeren met een plaatje dat je moet overtypen (dat moet wel weer in hotmail zelf)

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Getver d8 echt dat ik de enige was :S ben het echt zat, dit is zo stom :'(
En ja ik heb wel gmail maar vind hotmail toch wat makkelijker..

• Ariejan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22
Waarom heb je ook nog hotmail?? Het is langzaam, je inbox is klein, je hele scherm is overgoten met reclame.

Met GMail heb je (op dit moment) een inbox van 2094Mb (en die groeit continue door met ~3mb/dag) (Op 1 april stond ie op 2000Mb. nu dus op 2094Mb). Je kan POP access instellen als je wilt, GEEN reclame!! Alleen bij het lezen van e-mails krijg je naast de e-mail google ads te zien, maar die vallen 1. niet op, 2 zijn relevant aan je e-mail.

Stuur me ff 'n mail als je 'n invite wilt, dan ben je gelijk van je Hotmail problemen af.

Computeraar - Part-time Maker van Geluiden - https://neuroslasher.bandcamp.com

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

yup, hier er ook last van, gebruik mijn hotmail vooral voor nieuwbrieven enz, maar toch irritant...

hoop dat et gauw over is :(

[ Voor 15% gewijzigd door woest85 op 15-04-2005 09:21 ]

[Signature]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 15:08

greatgonzo

schit-te-rend!

ik gebruik nog steeds hotmail omdat ik geen zin heb me af te melden van nieuwsbrieven, vrienden nieuw mail adres te sturen enz. Bovendien heb ik die 250 mb truc gedaan, dus ruimte valt nog best mee.

Het enige irritante van de afgelopen tijd is dat er steeds meer spam doorheen komt, terwijl dit eerder meeviel.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:47

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik begin hier ook steeds meer hekel aan te krijgen. Ze moeten dit gewoon 'flaggen' als ik die Hotmail PushMessage krijg. 1 keer krijgen is al genoeg, maar steeds als ik weer terug keer naar Hotmail, is weer erg overdreven :/

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1