Ik krijg al een tijdje dit bericht van MSN als ik me hotmail wil betreden...
Op elke PC die maar maar gebruik gebeurt dit.
Iemand een idee hoe dit kan stoppen??? Of is het een bepaalde instelling van Hotmail die ik moet aanpassen? Ik heb al een tijdje gekeken, maar helaas........
Cookies trashen werkt ook niet.
Soort pushmessage die ik steeds moet accepteren door op Volgende te drukken, maar steeds keer op keer blijf ik dit vervelende bericht terug krijgen.Geavanceerde bescherming van MSN Hotmail
MSN® Hotmail® biedt naast bescherming tegen ongewenste e-mail op basis van Microsoft® SmartScreen™ ook bescherming tegen virussen. MSN Hotmail heeft nu ook een beveiliging ingebouwd om de strijd aan te gaan met verzenders van ongewenste e-mail.
Filters tegen ongewenste e-mail—drie beschermingsniveaus: Laag, Uitgebreid en Exclusief.
Veilige lijst— stel een lijst samen van alle bekende en betrouwbare e-mailadressen.
Virusbeveiliging—automatische controle op virussen in je Postvak IN.
Beveiliging van e-mail—wijzig je wachtwoord regelmatig voor een betere bescherming.
MSN Hotmail gaat ook misbruik van MSN Hotmail-accounts tegen door middel van HIP (Human Interactive Proof).
Wil je meer informatie?
Op elke PC die maar maar gebruik gebeurt dit.
Iemand een idee hoe dit kan stoppen??? Of is het een bepaalde instelling van Hotmail die ik moet aanpassen? Ik heb al een tijdje gekeken, maar helaas........
Cookies trashen werkt ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 10-04-2005 22:16 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes