Trillende monitor sinds een paar dagen.

Pagina: 1
Acties:

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 15:27
SHIT!!

Mijn monitorbeeld trilt als een gek. 2 dagen geleden viel het me voor het eerst op.

Ik heb een Nec Multisync XP21.
Aan de refreshrate ligt het niet want nu heb ik hem op 100 staan en doet hij het ook, net zoals op 75 en 60.

Wat zou het kunnen zijn? Gaat hij kapot?

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 15:18
Mijn arme 21" philips 201B begint hier ook last van te krijgen. (Garantie is al vervallen)
Zwaar balen, gelukkig heeft ie "het" alleen als ie net aangaat of van standby af komt.
Of hier uberhaupt iets aan te doen is en hoe het komt weet ik niet.
Iemand anders?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:15
ik heb er ook last van hoor maar dan alleen bij het opstarten :(
maar dat doe hij vanaf het begin al hoor dus het kan hgeen kwaad hoor want ik heb hem al een paar jaar :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Entity

9000rpm

Kijk ff of er een adapter of iets dergelijks dicht bij de monitor ligt. Dit kan namelijk de oorzaak zijn van het trillen.

Verwijderd

Ik had hier ook last van. Toen ik mijn boxen echter wat meer aan de kant schoof was het over!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 15:27
Op dinsdag 09 januari 2001 22:00 schreef Maranello het volgende:
Kijk ff of er een adapter of iets dergelijks dicht bij de monitor ligt. Dit kan namelijk de oorzaak zijn van het trillen.
Ik heb er de laatste maand niks aan veranderd. maar dit dacht ik ook dat het dus door magnetische of statische lading kwam. Dus op de degauss knop gedrukt maar het bleef. Maar eens opgeruimd erom heen maar nog steeds :(
Pagina: 1