Toon posts:

Netwerk Poorten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem, ik probeer apache te runnen voor php.. Dit werkt allemaal en ik kan ook gewoon php bestanden zien op m'n computer, vanaf de server.

Maar op de een of andere manier komen er geen uitgaande verbindingen in, geen ftp en ook geen http..
Toen ging ik op grc.com een poortcheck doen, en toen waren ze allemaal stealth: niet zichtbaar.

Ik gebruik xp met sp2, maar heb wel de firewall uit staan.. Wat kan nu de oorzaak zijn van de gesloten poorten? En hoe kan ik dit veranderen?

Alvast bedankt.

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 23:19
hoe gaat jou inet verbinding? Via een router?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat was ik vergeten te zeggen: Ik heb een thuisnetwerk met een hostpc, die dus als router fungeert.
Een pc die aangesloten is via utp kabel en een wireless netwerk met laptop d'r aan.

Bij alle 3 de computers is hetzelfde probleem

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
portmappen op de host pc..

hoe :? Het Grote Poortmappingsverhaal

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal met WinRoute Lite alle poorten opengezet, maar het maakt nog geen verschil.. Als ik op www.grc.com kijk, zijn alle poorten stealth :S

Wat kan ik nou doen, van dat poortmappingsverhaal word ik niet wijzer aangezien het niet geholpen heeft :(

Ik wil trouwens gewoon vanaf de PC die direct met internet verbonden is, via een Speed Touch USB modem met ADSL van Planet.
XP SP2 draait erop, maar de firewall van windows staat uit..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 23:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens net een firewall geinstalleerd en hem gewoon alles open laten zetten, maar nog verandert het mijn probleem niet.. :s
Pagina: 1