Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] blijf niet ingelogd

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, heb recentelijk niets aan mijn prefs, systeem etc. etc. veranderd. Maar heb sinds dat ik eergister alle sessies heb uitgelogd via logout dat ik niet meer ingelogd blijf. Ik moet telkens opnieuw inloggen, terwijl dat voorheen nog niet zo was.

Specs:

WinXP SP2
Moz. Firefox 1.0.2

Zoals gezegd niets veranderd in mijn setup recentelijk.....

net even gekeken: na ongeveer 2 minuten wordt ik telkens uitgelogd....

[ Voor 10% gewijzigd door Red op 10-04-2005 19:48 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

heb je toevallig iets draaien wat de rss c.q. xml-feed uitleest ? :)
Daar zit in de versie die wij atm gebruiken namelijk een bug in :/

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Red
Nee, ik gebruik in Firefox alleen een Live Bookmark om http://www.tweakers.net/feeds/mixed.xml uit te lezen...... dus volgens mij niet GoT gerelateerd, toch :? :? :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
DoRRoN schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:53:
Nee, ik gebruik in Firefox alleen een Live Bookmark om http://www.tweakers.net/feeds/mixed.xml uit te lezen...... dus volgens mij niet GoT gerelateerd, toch :? :? :?
Check je andere live bookmarks ook even of hier niet toevallig een GoT-feed bij zit, enne worden cookies wel geaccepteerd?

• Red
Cookies worden wel geaccepteerd ja.

Sorry, er zat inderdaad nog een live bookmark in mijn andere bookmarks...... heb hem er nu uitgehaald. Alleen snap ik dan de relatie niet met uitloggen enzo ?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Een bugje in de software reset met het opvragen van de feed je reactid, waardoor je in je websessie wordt uitgelogd, als ik het goed heb onthouden :) .

DM!

• Red
Heeft niets geholpen, zojuist weer dat ik was uitgelogd.... quite annoying, zit je in de HK te bladeren en dan krijg je in ééns user not allowed error.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

DoRRoN schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:43:
Cookies worden wel geaccepteerd ja.

Sorry, er zat inderdaad nog een live bookmark in mijn andere bookmarks...... heb hem er nu uitgehaald. Alleen snap ik dan de relatie niet met uitloggen enzo ?
De bookmark bevat een ReactID. Sinds je een keer hebt uitgelogt is dat ReactID niet meer geldig. Elk request dat daarna nog verstuurt wordt met dat ReactID zorgt ervoor dat je cookies gereset worden.
Check dus andermaal je live bookmarks, want het lijkt er toch sterk op dat je daar nog een GoT bookmark tussen hebt staan.

Intentionally left blank

• Red
crisp: heb echt geen live bookmarks meer staan betreffende GoT. Heb ook alle andere sessies al getrashed enzo, via de logout. Cookies staan gewoon aan. Ik snap het echt niet.

overigens heeft dit: [rml][ Bug] RSS van history niet beschikbaar **[/rml] daar ook mee te maken, dat je geen Live Bookmark kan aanmaken

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je nog een apart programma waarmee je XML- of RSS-feeds bekijkt/hergebruikt?

• Red
Nope, niets van dat alles. Alleen Firefox gebruik ik voor mijn RSS / XML feeds :Y)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

De bekende bug met ReactID's in RSS dus; fixed in 1.9.4

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.