[Stampede] #4 Planning

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.771 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

gister was het volgens mij nog 85 om 110 ofzo

en de mensen die 5 mei stemmen zullen ook op 1 mei gekozen hebben in de poll

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:14
uhm voor mij ook 01-06-2005 we zijn namelijk net geswitched naar einstein@home en dan zouden we nu net weer moeten switchen.

Ik blijf bezig, werk hebben is niets werk houden is het vaak. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hoeft niet persé CaLeX. Zijn genoeg mensen die hebben afgewacht tot het laatste moment. Ik vind de ontwikkeling wel grappig opzicht. Toen ik gisteravond nog keek stond het 114 - 113 voor 1 mei dus :)... Zijn nog genoeg mensen die nog niet gestemd hebben blijkbaar, dus we zien vanavond wel wat het is geworden :p.

Anderszijds denk ik dat iedereen FunCracker gaat uitdagen met zijn stelling dat ie graag hard zou werken om 1 mei mogelijk te maken ;)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloentje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Meloentje

Switcher

Ik ga voor 1-6-2005.
Nog een maand voorpret :)

Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

X-G schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:53:
Hoeft niet persé CaLeX. Zijn genoeg mensen die hebben afgewacht tot het laatste moment.
En wat is daar het nut van?

Ik trek het in twijfel, van mij mag er wel gekeken worden naar het stemmen en de ip's en tijden vergeleken worden.....

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37750

ik ga voor 01-05-05

ben er eigenlijk wel klaar voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Ik ben zo bang dat het overhaaste enthousiastme ons tegen gaat werken; er is bijna geen tijd voor een "reclame-vervings-actie" via een fp op t.net bijvoorbeeld. Daardoor loop je de kans dat de reikweidte van de stampede minder groot wordt, omdat er eenvoudigweg minder nwe leden bijkomen zoals dat bij andere stampedes het geval was.

Daarnaast zal het best zo zijn dat mensen idd vakantie hebben, en daardoor zoiets hebben als "na ja ik zie later wel", en vervolgens niet, of pas later mee gaan doen.

Deze overwegingen naast alle haastige spoed die in de stats,- en andere crew voorbereidingen gaat zitten, die ook gewoon goed/zorgvuldig moeten worden gedaan.

Als iedereen nu lekker is voorbereid, kan meteen vanaf dag één een grote klapper worden gemaakt. En wat let mensen die eerder willen beginnen (al dan niet vanwege FDC's taunting) om dat ook te doen dan ?

Voor mezelf: Ik zie geen mogelijkheid om zo snel al alles te gaan omzetten; en ik heb daar niet eens zin in wat dat betreft. Dus ik houd het op 1-6-2005, zoals ik al stemde in de poll en in een post een stukje eerder.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 20-04-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101491

CaLeX schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:09:
[...]
Ik trek het in twijfel, van mij mag er wel gekeken worden naar het stemmen en de ip's en tijden vergeleken worden.....
Hoewel ik toch mag hopen dat de mensen hier bij DPC wel zo eerlijk zijn gewoon 1x te stemmen :/ en ik persoonlijk ook van mening ben dat 1 mei wel erg kort dag is lijkt me dat het vergelijken van stemmen en ip adressen niet erg veel nut heeft...

Lijkt mij dat de meeste mensen toch wel rustig van een tig aantal verschillende ip's kunnen stemmen als ze daar zin in hebben...

Dus als 1 mei de meeste stemmen heeft dan doen we gewoon 1 mei.

Toch is het wel een beetje rommelig met en een poll en mensen die hier in een post hun mening lopen te brullen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio1ogics
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 21:47

Bio1ogics

Logisch toch?

Volgens mij heeft de startdatum in de comments zetten niet echt veel nut. toch?

"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Anoniem: 101491 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:33:
[...]

Hoewel ik toch mag hopen dat de mensen hier bij DPC wel zo eerlijk zijn gewoon 1x te stemmen :/ en ik persoonlijk ook van mening ben dat 1 mei wel erg kort dag is lijkt me dat het vergelijken van stemmen en ip adressen niet erg veel nut heeft...
In het verleden is ook gebleken dat er bij een soortgelijke poll een van de deelnemende projecten er een dag van te voren aardig veel dezelfde stemmen van een provider (dynamisch Chello Zonnet ip dacht ik) kreeg. Dus lijken de IP's op elkaar.

Funcracker in "DPC Stampede Planning"

check deze post maar eens

[ Voor 3% gewijzigd door CaLeX op 20-04-2005 13:11 . Reden: zonnet dus ]

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Bio1ogics schreef op woensdag 20 april 2005 @ 12:37:
Volgens mij heeft de startdatum in de comments zetten niet echt veel nut. toch?
Nope, tenzij het 05-05-05 is ;)

Verder moet ik zeggen dat ik wat bedenkelijk kijk naar de votes die we binnen hebben gekregen. 1 mei is drastisch toegenomen terwijl 1 juni mijlen ver voorliep. Tot nu toe liepen datum-polls altijd prima, maar het ziet ernaar uit dat de volgende Stampede mogelijk ook data in de posts moet opnemen...

Dat zou ik zeer jammer vinden, maar mogelijk kan het niet anders :/

Verder zeg ik nu maar alvast dat ik de IP's van alle votes ga checken en evt verdachte zaken hier zal melden en mogelijk zelfs verwijderen.

Oftewel: Sportiviteit van alle deelnemers is gewenst! Niet meer dan 1 stem per persoon!!
Mocht je toch per ongeluk meerdere keren hebben gestemd dan mag je dat hier melden zodat ik dat alvast terug kan draaien.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

Ik heb idd 1X op 1 mei en 1X op 1 juni gestemd, omdat ik niet wist hoe het werkte,
maar ik zou graag voor de 05-05-05 willen gaan.

Het klinkt misschien egoistisch omdat ik zo goed als klaar ben om te beginnen,
De voorbereiding mag misschien krap zijn, en in het begin valt de toestroom wat tegen...
maar de "tegenstanders" op een verkeerd been zetten door al in mei te beginnen (in het veld van de "opponent" denkt iedereen dat we 1 juni beginnen) is naar mijn mening een super sneaky approach >:) wat volgens mij zeker resultaat moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Als de toestroom tegen valt dan is de totaal output van de stampede dus ook minder en het resultaat dus ook minder. we moeten niet naar de tegenstanders kijken, maar gewoon zelf een optimaal plan trekken. en daarom voor 1 juni gaan, zodat we zeker weten dat alles tot in de puntjes georganiseerd is en iedereen de tijd heeft zoveel mogelijk om te schakelen.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrik
  • Laatst online: 11-06 15:37

schrik

Boe

Ik vind juist wel lachen als het nog even duurt voor er begonnen wordt, ze hebben het nu al over hords of cows die toestromen en dan moet stampede nog beginnen. Denk als we nu naar de "rustige" maand mei toe gaan ze zullen denken dat dat "alles" is om er vervolgens in juni nog een megaschep bovenop te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Laatst online: 16-06 17:03
1-6-2005

}:O

wat voorbereiding kan nooit kwaad, en dat de tegenstanders denken dat we zijn ingedommeld is ook geen verkeerd effect

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Pavla schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:52:
1-6-2005

}:O

wat voorbereiding kan nooit kwaad, en dat de tegenstanders denken dat we zijn ingedommeld is ook geen verkeerd effect
Mag ik jou en anderen erop attenderen dat het stemmen op data dient te gebeuren in de poll die in de eerste post van dit topic staat.

Het is in orde om het ook te posten, maar meetellen kunnen we dat niet. Dus gelieve ook even je stem uit te brengen via het poll-systeem (waarvoor dus: zie first post).

En ja, dit gaat allemaal niet op voor de 05/05/05 stemmers ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Funcracker schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:23:
[...]

Nope, tenzij het 05-05-05 is ;)

Verder moet ik zeggen dat ik wat bedenkelijk kijk naar de votes die we binnen hebben gekregen. 1 mei is drastisch toegenomen terwijl 1 juni mijlen ver voorliep. Tot nu toe liepen datum-polls altijd prima, maar het ziet ernaar uit dat de volgende Stampede mogelijk ook data in de posts moet opnemen...

Dat zou ik zeer jammer vinden, maar mogelijk kan het niet anders :/

Verder zeg ik nu maar alvast dat ik de IP's van alle votes ga checken en evt verdachte zaken hier zal melden en mogelijk zelfs verwijderen.

Oftewel: Sportiviteit van alle deelnemers is gewenst! Niet meer dan 1 stem per persoon!!
Mocht je toch per ongeluk meerdere keren hebben gestemd dan mag je dat hier melden zodat ik dat alvast terug kan draaien.
O+ ik ben gerustgesteld O+

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 23:15
Het zal er nog om gaan spannen wanneer we gaan stampen, 1 mei of 1 juni, 126 vs 128.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Funcracker schreef op woensdag 20 april 2005 @ 13:23:
[...]
Voordat ik er erg in had bleek ik gestemd te hebben op 01-05-05.
Verwijder dit maar, want ik doe helemaal niet mee 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Inmiddels 130 vs 130... met de bovenstaande aftrekkingen 128 - 129 .. ben benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
X-G schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:51:
Inmiddels 130 vs 130... met de bovenstaande aftrekkingen 128 - 129 .. ben benieuwd :p
Wat is wat? 128: 1 mei, of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131236

1 mei staat nou met 1 stem voor, 131-130 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131236 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:18:
1 mei staat nou met 1 stem voor, 131-130 >:)
12 minuten later staat het weer gelijk :p 131 vs 131 lol,

K hoop dat Funcracker morgen de poll heeft kunnen uitzoeken op verdachte stemmen :)

Wat ik wel typisch vind is dat er maar grof gezegd 140 mensen totaal op een project hebben gestemd, en er 131+131= 262 op een datum gestemd hebben bijna 2X zoveel,
Er had een regel moeten zijn waarbij je alleen op een startdatum mag stemmen als je ook op een project stemt, (volgens mij was die regel er al, die is dus compleet aan de laars gelapt :/ )
nu kun je het alleen nog maar checken op IP adres,

Nu snap ik pas hoe de Idols verkiezingen zo beinvloed zijn door die sms-jes....

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 20-04-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Anoniem: 138731 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:31:
[...]
Er had een regel moeten zijn waarbij je alleen op een startdatum mag stemmen als je ook op een project stemt, (volgens mij was die regel er al, die is dus compleet aan de laars gelapt :/ )
Stemmen op een datum was eenvoudig. Slechts één klikje. Voor een project moet je een even posten... Ik wil best een PCtje bijdragen voor bijvoorbeeld:

SoB

Maar een ander project is ook goed, voor een maandje dan...

rpk

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenAadNel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:59

HenAadNel

ER-6N ABS 2006 / MAGNA SUPER

SoB

gestemd op 1-juni-2005

wat was ook al weer het doel van het project, waar doen we het allemaal voor.
Alias Spekaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81877

Eigenlijk ben ik van mening dat de poll niet tot een duidelijke uitslag/voorkeur heeft geleid voor een bepaalde startdatum. Er kan dus eigenlijk geen voorkeur worden bepaald. Het lijkt mij in ieder geval zeer dubieus om met bijvoorbeeld een paar stemmen meer voor datum X, te zeggen dat die ruim de voorkeur geeft.

Het lijkt mij het beste dat de "organisatie" oordeeld dat er in feite geen voorkeur is en zelf bepaald, met alle voors en tegens, en te beslissen wat wijsheid is en een startdatum kiezen.

mijn 2 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterker nog:
Eigenlijk is het nu zo, wie de meeste mensen online krijgt "wint" de poll.

Ofwel stem slim en stem 1 juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42145

Verbaasd me dat er zo weinig mensen op UD-grid hebben gestemd. Ik vind dat zelf een van de nuttigere projecten (alhoewel ze allemaal wel een nut hebben natuurlijk).

Ik zou zelf ook wel F@H willen zien, dan kan ik mijn mac mini, die ik als OS X 10.4 uitkomt waarschijnlijk ga kopen, meteen aan een burn-in test blootstellen ;)

Maar goed, laat ik maar op de winner stemmen dan FaD, kan ik tenminste wel mijn Linux bakje inzetten.

Ga waarschijnlijk met een 2.8Ghz P4 mee doen, die zo'n 16 uur per dag aan kan (alleen voor nacht rust gaat ie uit ;)) en een 1.6Ghz Athlon XP. Omdat FaD geen Mac OS X client heeft zal mijn 450Mhz iMacje en de 1.25 Ghz P4 wel aan jullie neus voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 23:15
Whoot sob maakt een comeback :P

Maareh, ik heb wel gestemt op een datum maar niet op een project. Gezien ik niet mag stemmen op het project waaraan ik al mee doe.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik heb nog niet gestemt en ik doe rc5 dus de stem is vrij, wie bied :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Pim.. zullen we maar FaD doen voor de verandering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 2 uurtjes....de spanning is om te snijden :+

edit:
@ Funcracker mssn een tipje om die Ip's door de Whois te halen op Ripe
http://www.ripe.net/whois sometimes im so suspicious :+ zal me niets verbazen als er teveel buitenlandse ip's tussen zitten, Fozzie? :p..... 8)

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 20-04-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

*snijd door spanning*

Ach we zien wel als we morgen opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:23

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Anoniem: 138731 schreef op woensdag 20 april 2005 @ 22:10:
[...]
OK dan: FaD

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

edit:
http://www.ripe.net/whois sometimes im so suspicious :+ zal me niets verbazen als er een buitenlands ip tussen zit bv engeland :p.....Belgie tellen we wel mee hoor ghehe 8)
wij hebben op dit moment een teamlid in de UK zitten en ik denk dat wij heus niet het enige subteam zijn met een lid/leden buiten de benelux.

jij gaat nu erg kort door de bocht. :|

ik heb niet gestemd op project danwel datum, waarschijnlijk doe ik wel mee. als het echt allemaal zo close is dan moet de stampede crew maar een beslissing nemen.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter

edit:
http://www.ripe.net/whois sometimes im so suspicious :+ zal me niets verbazen als er een teveel buitenlandse ip's tussen zitten, Fozzie? :p..... 8)
Hehe :) Wees gerust ik zal alles uit de kast halen ;)

Ik heb morgenmiddag een tentamen waardoor ik nu naar bed vertrek en morgen overdag geen tijd heb om de stemmen allemaal te checken. Uiterlijk vrijdag horen jullie de totaal uitslag.

Mensen die zin hebben om alle project stemmen nog eens te tellen zijn hiervoor van harte uitgenodigd :P

De polls sluiten automatisch om 12 uur btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42145

Nog luttele minuten...

Wat zal het worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

137 om 137 lool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals ik al zei:

Er is geen uitslag.

edit: tjeemig de peemig het is 137 om 137 :+

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 81877 op 21-04-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109343

Fad in één van de laatste luttele minuten :)

En oh ja, op 1-6-2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en het blijft 137 voor 1 mei en 137 voor 1 juni lool en als de calculatie een beetje klopt is het met:

95 stemmen Fad geworden what a surprise :P

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 21-04-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireracer449
  • Laatst online: 30-09-2007
ik verander mijn stem van 01-06-05 naar 05-05-05. Dus in principe gaat er 1 van 01-06-05 af ;)

Let the cow be with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 19:35
Fireracer schreef op donderdag 21 april 2005 @ 00:02:
ik verander mijn stem van 01-06-05 naar 05-05-05. Dus in principe gaat er 1 van 01-06-05 af ;)
Jammer genoeg ben je 2 minuten te laat :Y).

En anders verhuis ik mijn stem van 1 mei naar 5 mei :P.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan blijft het nog steeds 48% om 48% :+
of ging het niet om de procenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109343

Begrijp ik het nu goed dat we door de gelijke stand in startdata een stampede van twee maanden hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 23-06 10:15

mcB

Jij mag best 2 maanden stampen hoor Melchior. Niets houdt je tegen,.... :)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-06 18:52
Jammer Fireracer...2 minuten te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

En 5-5-5 was ook geen keuze mogelijkheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97770

Heb net nog ff gestemd ben alleen een paar uur telaat, heb nooit die poll zien staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 07:46:
En 5-5-5 was ook geen keuze mogelijkheid :+
Op 05-05-05 kon je stemmen door je stem in Bold in de reacties te zetten, net zoals je gestemd hebt voor een project(als je dat gedaan hebt :7 ), maar om dat te weten, had je de laatste 20 reacties moeten hebben gelezen hebben, dat doet niet iedereen natuurlijk, zijn niet allemaal zo gek als mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Om reden X bleek de poll zichzelf niet automatisch te hebben gesloten deze keer dus heb ik dat net maar even handmatig gedaan. Verder heb ik de votes die na 12 uur vannacht kwamen verwijderd.

Vannacht of morgen horen jullie meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58287

ikke wel hoor :P , ik heb ook een mei gestemd maar denk dat het nu wel krap gaat worden. Er moet nog omgeschakeld worden, subteams gevormd etc. en de stemmen moeten nog gecontroleerd worden ;)

Ach we zien wel hoe een koe een fozzie vangt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Hmmm... spanning blijft om te snijden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblok
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-06 14:18
Is er nu een overzicht van wie wat waar waarom etc....................

En natuurlijk op welke datum beginnen we ( ik zelf voor 01-06-05 gestemd)

Walking on water and developing software from a specification are easy if both are frozen. - Edward V Berard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mssn vannacht dan wel morgen prater, ....komt nog we zien het vanzelf

X-G Snijkoek :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Hehe.. kan een plakje Spacecake bakken en die snijden en dan een stukje opsturen richting Find a Drug?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stuur maar naar DPC, worden koetjes vast High voor de Stampede lol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Hmmm.. als 'high' means 30x zo snel werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay ik ben nu wel benieuwd naar een eindstand, hoeveel dubbel of verdachte stemmen er waren, en welke datum we gaan beginnen, Funcracker laat maar komen zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Anoniem: 138731 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 00:59:
Stuur maar naar DPC, worden koetjes vast High voor de Stampede lol :+
Daar zouden onze Nederlandse koeitjes toch aan gewend moeten zijn; ze eten tenslotte al de hele dag gras :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Gras is niet erg ;).. het engelse grass wel ;)

[Snoop Doggy Dogg]
I know all bout grass
[/Snoop Doggy Dogg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Goed! De jury is eruit ;)

Het heeft even geduurd om alle stemmen na te checken en het is duidelijk dat er mensen zijn die twee of meer keer hebben gestemd met een iets afwijkend IP.

Voor zover ik weet geeft @Home geen dynamische IP's uit, maar in dat geval heeft DPC een grote schare fans in de omgeving van Landgraaf, of iemand heeft zijn buren opgeroepen ook even te stemmen. Maar dan wel binnen uur ;)

Ik kan niets hard bewijzen, maar het lijkt erop dat iemand met veel moeite 1 mei omhoog heeft weten te stemmen. Zoals jullie weten was de eindstand van 1 mei en 1 juni gelijk op het moment dat de poll sloot. Ik kan nu deze stemmen schrappen, maar ik kwam er ook achter dat mijn stem (de eerste om de poll te testen) er nog in stond en dat was toevallig ook 1 mei. Dus als ik die eruit haal staat 1 juni voor :P

Kortom: De jury heeft besloten om de Stampede te laten beginnen op 1 juni. De 05-05-05 stemmers zijn niet vergeten, maar opgeteld leggen zij toch te weinig gewicht in de schaal. Zelfs als we ze aftrekken van 1 juni blijft deze meer stemmen houden.

We gaan 1 juni 2005 beginnen met een weergaloze Stampede op Find-a-Drug!
Dit project heeft met overweldigende meerderheid van stemmen mogen ontvangen en is dus het uitverkozen project!

Stay tuned voor meer nieuws en topics in en/of vlak na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

Kijk das ook al weer mooi nieuws :). Eerst de polen en nu dit... beter kan het weekend niet beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 19-06 19:15
Mooi om te lezen dat de jury eruit is!

Lekker stampen op FaD!
Funcracker schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:59:
Stay tuned voor meer nieuws en topics in en/of vlak na het weekend.
Ik ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21125

Voor zover ik weet geeft @Home geen dynamische IP's uit
Moet je teleurstellen, maar ben zelf @Home gebruiker en hier in het noorden van het land (Delfzijl) geven ze alleen maar DHCP adressen weg. :+ Heb het afgelopen jaar 3x een ander IP gehad >:)

In de FAQ van @Home staat ook:
Als je een @Home verbinding hebt, moet je je computer instellen op automatische een IP adres verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-04 11:09

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Ben benieuwd, ik kijk al uit naar 1 juni ;)

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Anoniem: 21125 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:39:
Moet je teleurstellen, maar ben zelf @Home gebruiker en hier in het noorden van het land (Delfzijl) geven ze alleen maar DHCP adressen weg. :+ Heb het afgelopen jaar 3x een ander IP gehad >:)
Maar, hoewel ik de exacte werking niet helemaal ken, werkt DHCP ongeveer zo:
Client: Hallo, ik ben X, ik heb een IP nodig, en de vorige keer gaf je mij xxx.xxx.xxx.xxx, mag ik deze nu weer gebruiken??

Als je net een paar minuten offline bent, zal je IP meestal niet vergeven zijn, en vind de DHCP server het wel best... Hierdoor heb ik al twee jaar lang het zelfde IP adres bij Chello, terwijl zij ook met DHCP werken.... Als je IP adres al vergeven is... tja dan is het helaas pindakaas... nieuw IP!

De kans dat binnen een uur heel Landgraaf dat IP heeft gebruikt EN op deze site ALLEMAAL op 1 mei heeft gestemd..... tja... die mag je zelf berekenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G

X-G

Yeah.

Haha, tis niet alleen Landgraaf dat @home heeft hé ;). Grootste deel van Limburg is @home te krijgen dus, hoeft nog niet persé zo te zijn. Ik weet dat een deel van mijn team ook op het laatste moment heeft gestemd, om het spannend te houden.

Maar goed, had liever 1 mei gezien, maar 1 juni is ook vet, hebben we waarschijnlijk wat meer mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

_/-\o_ Klasse FC

al mijn verdenkingen die uitkomen dit weekend :P

en X-G het is geen basketbal wedstrijd... doel van de poll is de datum zoeken die de MEESTE mensen uitkomt.... Dus het spannend houden is gewoon dom (12 jarige mentaliteit??) :/

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CaLeX schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 01:44:
_/-\o_ Klasse FC

al mijn verdenkingen die uitkomen dit weekend :P

en X-G het is geen basketbal wedstrijd... doel van de poll is de datum zoeken die de MEESTE mensen uitkomt.... Dus het spannend houden is gewoon dom (12 jarige mentaliteit??) :/
ach wat maakt het uit we gaan STAMPEN op FaD en goed ook, laten we er een succes van maken.... aan de voorbereidingstijd zal het iig niet liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan niets hard bewijzen, maar het lijkt erop dat iemand met veel moeite 1 mei omhoog heeft weten te stemmen. Zoals jullie weten was de eindstand van 1 mei en 1 juni gelijk op het moment dat de poll sloot. Ik kan nu deze stemmen schrappen, maar ik kwam er ook achter dat mijn stem (de eerste om de poll te testen) er nog in stond en dat was toevallig ook 1 mei. Dus als ik die eruit haal staat 1 juni voor :P
Al is een leugen nog zo snel .......

Kijk maar bij RC5-72 waar DPC weer terecht op nummero unno staat, daar de polen valsch speelden.
DPC _/-\o_

O ja we gaan lekker stampen op FaD. WooHoooo }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 81877 op 23-04-2005 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Ik heb met chello zo per maand een nieuw ip :P. Als ik wil kan ik het ook heel makkelijk zelf veranderen door mn modem te resetten.. En dat is toch wel moeilijk te controleren want dat is een compleet ander ip, misschien een idee om het weer gewoon met GoT namen te doen ofzo? Ik ben iig blij dat het deze datum + FaD is geworden :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
Nu dat allemaal rond is, mag er wat mij betreft al begonnen worden met het vormen van Stampede Teams! Ik ben benieuwd...

[ Voor 3% gewijzigd door RoyalFlusher op 23-04-2005 14:58 ]

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

RoyalFlusher schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:58:
Nu dat allemaal rond is, mag er wat mij betreft al begonnen worden met het vormen van Stampede Teams! Ik ben benieuwd...
Team 1 (Fozzie) Bear Hunters
Team 2 ....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
RoyalFlusher schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 14:58:
=)

Komt tijd, komt Grolsch een nieuw topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/me snif snif
Ruik ik nu koffie?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/NES33753P384/p.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 22-06 18:52
Beginnen we nu al weer met de koffie? Roept Mr. Stubborn :D

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/8E2673LE8JP4/p.gif

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3NKCEF5QX6L6/p.gif

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/92P2D90CZ4RJ/p.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.ineedcoffee.com/03/zap6/images/problem-decaf300.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ineedcoffee.com/03/zap9/images/we_were_mugged2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/koffie.gif Team Caffeine a.k.a. Koffieslurpers a.k.a. Koffieleuten Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/koffie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnen jullie me wat wijzer maken dan ik al ben (8>
Wat heeft Koffie te maken met FaD, zie telkens van die grappige cartoons staan lol. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 23-04-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
ROFL wat een humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
MarcyDarcy schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:20:
a.k.a. Koffieleuten Koffiekleuters
Die goede ouwe namen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104597

whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Jeetje, wat een kletskop ben jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Gewoon stampen met de stampertjes

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 00:45

Adm.Spock

Duik-Aap

* Adm.Spock is het met Bronco eens.

Whatever! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Laatst online: 25-06 19:37
Anoniem: 138731 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:40:
Wat heeft Koffie te maken met FaD, zie telkens van die grappige cartoons staan lol. :)
Dat was bij de vorige stampede de naam van 1 v.d. teams.

[ Voor 11% gewijzigd door D2DM op 24-04-2005 01:10 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ben bezig met een promo-plaatje, de bedoeling is om i.i.g. Power Cows ook nog in koeienletters te maken en misschien zelfs alle letters. Gaarne wat reacties

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/pafclan/pics/Stampede_promo_preview_tn.JPG
(klik om te vergroten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D2DM thnks, k dacht al zoiets in die richting :)

Frentik leuk in elkaar gedraaid, ghehe de vertegenwoordigers aan de Linux kant zullen het Windows plaatje iets minder vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104597

adm.spock tnks for the suport
frertnik ,nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

whatever was mooi, maar iets nieuws is ook leuk natuurlijk! :D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloentje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Meloentje

Switcher

Frentik schreef op zondag 24 april 2005 @ 01:26:
Ben bezig met een promo-plaatje, de bedoeling is om i.i.g. Power Cows ook nog in koeienletters te maken en misschien zelfs alle letters. Gaarne wat reacties

[afbeelding]
(klik om te vergroten)
Aardig Frentik.
-Zou je de vlekken wat groter kunnen maken? Het zijn nu meer dalmatierletters.
-En de gevlekte letters beter leesbaar maken.
-Wanneer je de een na onderste regel wat hoger zet en de onderste bijvoorbeeld rood maakt kun je de kudde over de hele berg verspreiden. (Zijn nu net twee kuddes.)

Keep up the good work 8) _/-\o_

Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137505

Meloentje schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:21:
[...]

Aardig Frentik.
-Wanneer je de een na onderste regel wat hoger zet en de onderste bijvoorbeeld rood maakt kun je de kudde over de hele berg verspreiden. (Zijn nu net twee kuddes.)

mssn dat die gesplitste kudde ook wel iets heeft... heeft zoiets van: we sluiten ze met zijn allen in... :P

en ik ben het er mee eens dat die gevlekte letters mssn wel beter leesbaar mogen ja.
voor de rest mooie afbeelding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

All your koffie are belong to us :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
We hebben nog alle tijd voor het voorbereiden van de stampede.
Dat betekend ook dat er alle mogelijkheid moet zijn om het deze keer grote bekendheid te geven. Wordt daar al aangewerkt? Zijn er bijvoorbeeld nog contacten met Fok, een kleine actie daar zou veel computer power kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Meloentje schreef op maandag 25 april 2005 @ 14:21:
[...]

Aardig Frentik.

Ok zal eerst de vlekken wat groter maken, de kudde laat ik even zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
BazP schreef op maandag 25 april 2005 @ 22:43:
We hebben nog alle tijd voor het voorbereiden van de stampede.
Dat betekend ook dat er alle mogelijkheid moet zijn om het deze keer grote bekendheid te geven. Wordt daar al aangewerkt? Zijn er bijvoorbeeld nog contacten met Fok, een kleine actie daar zou veel computer power kunnen opleveren.
We hebben in het verleden reeds geprobeerd Fok te porren voor een bericht maar dat is direct geweigerd. Als je zelf connecties hebt of andere mogelijkheden, post ze dan gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Funcracker schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:18:
[...]

We hebben in het verleden reeds geprobeerd Fok te porren voor een bericht maar dat is direct geweigerd. Als je zelf connecties hebt of andere mogelijkheden, post ze dan gerust!
Ik heb je in september/oktober een naam doorgegeven met wie je dit soort dingen allemaal kan regelen op Fok :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
[Algemeen Verzoek]

Willen jullie a.j.b. geen slowchat van dit topic maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockwors
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-06-2011

Bockwors

Plakkie wors?

Mooi!

De datum is bekend, het project is bekend, dan durf ik mij nu ook wel aan te melden voor wat extra Find-a-Drug stampwerk!

Wanneer beginnen we ook al weer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-jey
  • Niet online
MarkB schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:24:
[...]

Ik heb je in september/oktober een naam doorgegeven met wie je dit soort dingen allemaal kan regelen op Fok :)
We moeten het zeker proberen. Op fok kunnen we een hoop nieuwe leden vinden. Vrees alleen dat er geen DPC berichten op de Fok! fp zullen komen...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste