Toon posts:

[InternetExplorer]

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft het volgende probleem:
Als hij een internetadres intikt in de adresbalk zonder http:// , dan wordt het adres niet gevonden en geeft het systeem na enige tijd de melding: pagina niet gevonden.
Als hij het adres compleet met http:// intikt, gaat het prima.
Het probleem is ontstaan, nadat er een printer, een Hp Officejet met bijbehorende software, is geinstallerd.
Lijkt mij vreemd, dat dat de oorzaak zou kunnen zijn, maar het kan ook toeval zijn.
Kent iemand dit probleem?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
• Wat heb je zelf zoal geprobeerd?
• Om welke versie en welk OS gaat het?
• Is de PC virus- en malware vrij?
• Wordt er een proxy gebruikt?

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 10-04-2005 19:07 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

gaat het om 1 bepaald adres of gebeurt het ook bij meerdere?

BOINC stats

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om alle adressen.
Welke versie hij heeft van IE, weet ik op dit moment niet, zal ik moeten vragen, ik weet wel, dat hij met Xp werkt.
Indien het belangrijk is om te weten, welke versie van InternetExplorer wordt gebruikt, zal ik hem dit vragen en posten.
Ik heb zelf niets op de computer bij hem geprobeerd, ik was er op visite en het kwam zo ter sprake.
Vandaar de vraag, maar als er meer info nodig is, zeg het maar.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 19:08:

Vandaar de vraag, maar als er meer info nodig is, zeg het maar.
Zeker een Hostbased printerdriver.

Mar ik zou je wel aanraden om eerst wat meer info te verzamelen voordat je een topic opent over iets wat je eventjes terloops ergens hebt gehoord.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Hier kunnen we inderdaad weinig mee. Vragen over IE horen in ieder geval thuis in Software Algemeen, maar belangrijker is dat je eerst zelf onderzoek doet naar wat het probleem is en zelf aan de gang gaat om het proberen op te lossen in plaats van hier een vraag neer te zetten. Dit kun je allemaal nog rustig nalezen in Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.