Game Info | |
|
Features | |
|
Screenshots | |
|
Game Info | |
|
Features | |
|
Screenshots | |
|
Verwijderd
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Hier eerder andersom, gamespot komt bij mij altijd een beetje veronica magazine nivo achtig over. ook geven ze soms echt belachelijk lage cijfers. en dat vind ik niet kunnen, sommige spellen verdienen nou eenmaal een 9.9 of een 10 zelfs. gamespot geeft dit soort spellen een 8.5 ofzo. dat vind ik niet kunnenVerwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:03:
IGN vind ik nou niet de meest betrouwbara review site. Geef mij maar Gamespot.
Anyway, ik ga de game eens in de gaten houden, kijken of het iets is wat in mijn straatje past. Maar als een game onvoorstelbaar goed is kan ik me er al snel mee vermaken (Resident Evil 4).
Tuuuurlijk, het is allemaal één groot complotEen 9.9? Hoezo omgekocht? Dat zie je echt niet hoor, neuh. Het beste is om de wat kleinere sites af te gaan (die bijv. niet gesponsord worden) en kijken wat hun er van vinden
[ Voor 20% gewijzigd door Collaborator op 10-04-2005 18:24 ]
This space is occupied
Dat IGN makkelijk omgaat met de eindcijfers weten we allemaal allang. Het was niet zo dat ik wou aangeven hoe geweldig IGN was met hun cijfer maar je kunt toch wel vaststellen dat als al 1 site een 9.9 geef (wat wat mij betreft zoiezo al te hoog is) en een blad (dan wel de officiele xbox mag, maargoed) een 9.4 dat het wel een goed spel moet zijn. En daarbij is hij gemaakt door BioWareBlade_V schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:18:
Een 9.9? Hoezo omgekocht? Dat zie je echt niet hoor, neuh. Het beste is om de wat kleinere sites af te gaan (die bijv. niet gesponsord worden) en kijken wat hun er van vinden
[ Voor 13% gewijzigd door aftermath op 10-04-2005 18:38 ]
Edit: Nog een nieuwe review. Ditmaal console gold en die geeft het spel 98%Pros
Gorgeous visuals; tons of styles to learn; entertaining combat system; great story; good/evil mechanic has been greatly improved; surprising amount of replay value.
Cons
Some framerate and camera issues during combat; voiceovers can be a bit cheesy at times.
Wat nieuwe filmpjes kun je overigens hier vinden.Pros
• Storyline is beyond compare
• Graphics are richly detailed
• Framerate is rock-solid
• Music is fitting and non-obtrusive
• Load times are minimized
• Wuxia elements are perfect
• Combat / RPG mix is well balanced
• Minigames are a great distraction
• 25 hours to play through once
• Far too much to mention
Cons
• Occasionally confused camera
As a martial artist I can’t express how much I’m enjoying this game. The styles are spot-on, the conversation is professional quality, the graphics are fantastic, and the storyline is everything you could hope for. Jade Empire has been in development for several years and it shows. While some games simply turn into a shell of its initial concept after such a long development cycle, but Jade Empire has instead realized its potential and is easily one of the best Bioware games to date.
Mark my words, Jade Empire will be standing on the Game of the Year podium for RPG titles, if not overall Game of the Year.
[ Voor 61% gewijzigd door aftermath op 11-04-2005 17:04 ]
Verwijderd
Gamespot (8.4)Despite all the hype of prior Xbox RPGs, Jade Empire is the real deal. The key ingredient is its mesmerizing story that complements the outstanding overall art direction. Even the action-oriented gamer should find plenty to like with the game’s real-time combat system, but will it be enough to draw in the mainstream gamer? Hardcore RPG fans will love the branching plot lines and customizations, but may hunger for some added depth. BioWare strived to make Jade Empire their best game yet. Mission accomplished.
Gamesdomain (10)In short, if the setting of Jade Empire appeals to you, along with the promise of a good storyline and some open-ended role playing, then you'll be more than satisfied with BioWare's latest game.
Gamezone (9.8)It's not every day that a genre is reinvented, and it's certainly not every day that a game with this much creative energy crosses our desks. Enthralling and beautiful, Jade Empire melds adrenaline-inducing combat with a compelling RPG structure perfectly. Here's an RPG that anyone can enjoy -- Jade Empire is sheer pleasure.
Pros:
Brilliant combat system; Sumptuous presentation; Great cast; Original setting and style; Altogether inspired
Cons:
None. Really.
Gamerfeed (4.5/5)Jade Empire is one of, if not the best RPG games ever to grace the XBox or any current generation console.
Fans of Star Wars: Knights of the Old Republic who thought the sequel needed something more will be happy to know that Jade Empire is everything KOTOR II was missing, and then some. Set in an ancient Chinese time period, Jade takes everything you know and love about KOTOR and runs with it. The game is not perfect, but the intricate leveling system, deep storyline, and flashy, blood-shedding techniques should please Xbox owners looking for a solid RPG.
+ Deep, interesting story
+ Intricate, but easy to understand leveling up system
+ In-depth, but beginner-friendly combat system
+ Choose between good and evil
+ Flashy and satisfying attack techniques
+ Multiple character types to choose from at the start
+ Mini-games are a nice extra
- Graphics are slightly lacking in some areas
- Control is a bit too loose at times
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
absoluut, ik houd zelf ook niet van fighters dus een 9 voor tekken doet me weinig. Maar ik ga deze game zeker in de gaten houden. En vooral reviews die geen 9 of hoger geven.Terryb47 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:35:
Ik ben zeker benieuwd naar Jade Empire, reviews zeggen uiteindelijk niet al te veel, die gasten geven Tekken of GTA toch ook allemaal 9 of hoger: vind ik zelf bagger games. Je moet er maar net van houden.
[ Voor 10% gewijzigd door cybermans op 15-04-2005 11:56 ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
[ Voor 82% gewijzigd door Mike Jarod op 16-04-2005 18:20 ]
Verhaallijn wordt niet minderMike Jarod schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 14:39:
Hij is binnen. Mening na 15 min spelen: ziet er goed uit en de battles zijn leuk. Wel veel gelul (verhaallijn lijkt goed maar nogal veel ineens), hoop dat dat wat minder gaat worden.
edit:
Heb nu al een tijdje gespeeld en ben zeer over dit spel te spreken. Verhaallijn is goed en meeslepend, de graphics en cgi zijn echt heel mooi, leuke mini games, en het rpg deel is ook goed uitgewerkt.
Maar het lijkt net Star Wars KotOR in een Martial Arts jasjeControls en menu's zijn duidelijk op KotOR gebaseerd (tot aan de light/dark side punten toe). Op zich vind ik dat prima, maar wat ik minder vind is dat er (weer) geen 'spawn points' zijn waar je veel kan levellen (althans ben ze nog niet tegen gekomen) zoals bij andere RPG's. Dit was ook bij KotOR niet het geval, als je iets/iemand gekild had kwam ie ook nooit meer terug.
Dat wordt een latertje vannacht
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
[ Voor 71% gewijzigd door Fuelke op 19-04-2005 20:00 ]
mja had ik ook. De wapens zijn ook styles en dat vind ik toch wel een beetje jammer. Ook alleen maar de stats body, spirit en mind vind ik weinig. Verder ook geen equip op de gems na.Alabama_man schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:04:
Leuk spel. Vind alleen dat het rpg element wel heel erg gedowntuned is. Van echt items zoals bij een conventionele rpg is geen sprake. Erg jammer imo. Vind het meer een action adventure waarbij veel aandacht is besteed aan conversaties dan een "echte" rpg.
Verwijderd
LET FF OP DE SPOILERS, ben nog niet klaar met het spel en einde ken ik nu dus al.. heeeeeel fijn..
[ Voor 43% gewijzigd door Fuelke op 19-04-2005 20:01 ]
Idd niet handig. Goed idee om in TS te laten zetten dat spoilers verplicht zijnintuliegend schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:15:
[...]
hmmmm weet je wat ik jammer vind? dat je hier een beetje gaat zitten blaten dat de balbla t00t t00t
LET FF OP DE SPOILERS, ben nog niet klaar met het spel en einde ken ik nu dus al.. heeeeeel fijn..
[ Voor 19% gewijzigd door Tripp op 19-04-2005 19:46 ]
Als je mijn post hebt gelezen heb je die daarboven ook gelezen, zeker aangezien dit topic pas net 20 posts heeft, en als ik niks had gezegt was er misschien nog meer naar boven gekomen.Calvin&Hobbes schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:07:
Heb het net even gespeeld en het is deed me denken aan een soort mengsel van Fable en Star Wars Knights of The old republic, dus echt een superspel. Het combat systeem dat realtime is is even wennen, ben nu bij die boot met dat canon (best lastig zonder chi).
Oh ja nog bedankt voor de spoiler hierboven die nog eens benadrukt wordt degene die erop reageert!
Scuseer.. effe niet bij stilgestaan.intuliegend schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:15:
[...]
Dat is dus grote onzin. Geen enkel spel verdient een zo hoog punt. Dat zou betekenen dat het spel (bijna) perfect is, en dat er dus nooit meer andere spellen gemaakt hoeven te worden. Beter nadenken over welk punt een spel 'verdient'!TheEvilCuber schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:23:
[...]
Hier eerder andersom, gamespot komt bij mij altijd een beetje veronica magazine nivo achtig over. ook geven ze soms echt belachelijk lage cijfers. en dat vind ik niet kunnen, sommige spellen verdienen nou eenmaal een 9.9 of een 10 zelfs. gamespot geeft dit soort spellen een 8.5 ofzo. dat vind ik niet kunnen
Ben blij met de review van ign (9.9) maar toch haal ik em niet, soort boycot omdat ze zo stom eigenwijs zijn om er geen breedbeeld in te bouwen)
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Een 10 betekent niet dat het spel perfect is!, wel dat het het beste spel is op dit moment en in dit genre.ChromeBallz schreef op zondag 24 april 2005 @ 12:40:
[...]
Dat is dus grote onzin. Geen enkel spel verdient een zo hoog punt. Dat zou betekenen dat het spel (bijna) perfect is, en dat er dus nooit meer andere spellen gemaakt hoeven te worden. Beter nadenken over welk punt een spel 'verdient'!
This space is occupied
[ Voor 27% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 24-04-2005 23:04 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Yonix op 05-05-2005 23:15 . Reden: Ik las hem nog eens door en heb wat veranderd :) ]
Woei eindelijk hij's op de pc! woohoooodan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:21:
net even een half uurtje gespeeld en het is leuk op de pc. weet niet hoe het in vergelijking is met de xbox want die heb ik nooit gespeeld. maar ik denk dat het wel weer een mooi spel is voor de pc.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
[ Voor 16% gewijzigd door JanW op 08-03-2007 12:33 ]
Redelijk? Dit spel is waaaanzinnig als je al die bugs niet meetelt, ik zit constant met crashes en corrupte save bestanden.. kan ik alles weer overnieuw te doenJan Willems schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:41:
Nou, ben ermee begonnen en het bevalt me wel redelijk. 1ste game gestart met een dikke logge vechtersbaas, maar die kon me niet echt bekoren. Daarna gekozen voor het snellere maar fysiek zwakkere character en die bevalt me uitstekend tot nog toe. Heb Gao "the Lesser" al voor de 2de keer verslagen nu en ben nu op weg door de imperial city (tenminste, dacht dat hij zo heette).
Maar ik draai met Vista 64, en een directx10 kaart, ik neem aan dat het daar door komt.odan schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:06:
hmm ik heb geen crash meegemaakt, maar goed ik heb kotor2 ook op deze laptop gespeeld en daarmee had ik ook geen enkele crash.
[ Voor 20% gewijzigd door motormuus op 21-03-2007 23:06 ]
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq