heb een Thermal Take Tsnunami Dream gekocht die zoals de naam doet vermoeden een 'droomkast' lijkt... totdat ik als laatste de HD's in de kast schoof (ik schuif ze allemaal in een keer in de kast, geweldig!) of wilde schuiven maar niet lukte omdat de voedingskabel van de videokaart (leadtek Geforce 5900) in de weg zit.
Dus wat rondgebeld om ik nou zo enorm grote videokaart heb maar dat blijkt ook niet het geval. Het meest onhandige is dat de videokaart precies tussen 2 HD's in het HD-rack uitkomt, dus dat er 2 uit moeten ergens anders heen. En ze zitten daar zo mooi voor een gigantische Thermal Take koeler... een van de redenen dat ik de kast kocht. Gewoon niet te geloven.........
Iemand hier ervaringen mee???????
Dus wat rondgebeld om ik nou zo enorm grote videokaart heb maar dat blijkt ook niet het geval. Het meest onhandige is dat de videokaart precies tussen 2 HD's in het HD-rack uitkomt, dus dat er 2 uit moeten ergens anders heen. En ze zitten daar zo mooi voor een gigantische Thermal Take koeler... een van de redenen dat ik de kast kocht. Gewoon niet te geloven.........
Iemand hier ervaringen mee???????