Als dat mogelijk is, wil ik een extra command in het rechtermuisknopmenu voor mappen opnemen, waarmee ik het icoon van de map naar een specifiek, ander icoon kan veranderen. Ik neem aan dat dat dan via HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Directory\shell moet, alwaar ik al eens eerder een extra commando ("Open local command window", oftwel open die map in cmd.exe) heb toegevoegd. Ik weet alleen niet hoe mapinfo zoals het icoontje ervan wordt opgeslagen, en of icoontjes met regedit te veranderen zijn. Zoeken met google bracht mij niet veel verder. Heeft iemand een idee?
Edit: Ik weet inmiddels wel waar die ikooninfo is opgeslagen, is absoluut niet moeilijk, het zit in het bestand Desktop.ini in elke map, indien tenminste ooit met het ikoon is gerommeld (anders is het bestand nog niet aangemaakt). Tja
Edit: Ik weet inmiddels wel waar die ikooninfo is opgeslagen, is absoluut niet moeilijk, het zit in het bestand Desktop.ini in elke map, indien tenminste ooit met het ikoon is gerommeld (anders is het bestand nog niet aangemaakt). Tja
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 16:44 ]