Toon posts:

Outlook Express mail verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn moeder heeft een probleem met Outlook Express. Het is een rare gebeurtenis. Toen ze Outlook Express open deed, toen waren al haar e-mails weg. Maar de contact personen staan er nog allemaal in. En de aan bieder is opeens verschoven aar ''Tiscali''. Die de vorige gebruiker gebruikte. Terwijl ze eerst Wanadoo gebruikte.

We hebben systeem herstel gedaan van 3 dagen geleden. Maar het probleem is er nog steeds. Dus het is iets over internet gebeurd denk ik.
2 computers zijn verbonden met de router, dus ik weet ook niet of het met de andere pc te maken heeft.
Internet doet het nog wel gelukkig. En dat is over ''Wanadoo''. De server is dus plotseling veranderd bij Outlook, en niet bij internet.
Kan iemand astublief mijn moeder helpen? :?

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
heb je misschien eerder al eens een systeem herstel gedaan? dus het systeem hersteld naar een datum dat tiscalie er nog op stond.

en kan je iets duidelijker zijn over waar dat staat. want een melding nu staat er tiscalie.
als dat in die blauwe balk staat betekend het niks, das gewoon een reg aanpassing. Als je bji de accounts bedoeld heb je een ander probleem

Verwijderd

Topicstarter
freggell schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:18:
heb je misschien eerder al eens een systeem herstel gedaan? dus het systeem hersteld naar een datum dat tiscalie er nog op stond.

en kan je iets duidelijker zijn over waar dat staat. want een melding nu staat er tiscalie.
als dat in die blauwe balk staat betekend het niks, das gewoon een reg aanpassing. Als je bji de accounts bedoeld heb je een ander probleem
Nee, we hebben pas 1 keer gedaan. Maar dat loste het probleem niet op.
En ja, bij Outlook staat in de blauwe balk nu; Outlook Express aangebonden door Tiscali .. en eerst stond Wanadoo.

Verwijderd

Topicstarter
Kom op.. astublieft

Mijn moeder heeft hulp nodig.. ik weet zelf niet hoe ik het moet oplossen:S .
Ze heeft haar post nodig, want anders heeft ze een probleem.

Het is maar een simpel foutje. Hoeft alleen maar iets te veranderen. Maar eerst weten hoe!
8)7

• freggell
van het gedeelte in die blauwe balk hoef je je niks aan te trekken, steld niks voor. Dat is een reg key zou je zelfs je eigen naam kunnen plaatsen.

Hoef je dus alleen een wannadoo accountje in te stellen kan je moeder weer mailen, voor terug krijgen van verloren mails, zou je mogelijk ff moeten kijken op je harde schijf. mogelijk daar nog aanwezig, of mischien data recovery progje. anders heb je pech.

edit:
Oh ja, staat er toevallig ook Outlook op de computer, en staat het daar niet ingesteld?

[ Voor 11% gewijzigd door freggell op 11-04-2005 10:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
freggell schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:54:
van het gedeelte in die blauwe balk hoef je je niks aan te trekken, steld niks voor. Dat is een reg key zou je zelfs je eigen naam kunnen plaatsen.

Hoef je dus alleen een wannadoo accountje in te stellen kan je moeder weer mailen, voor terug krijgen van verloren mails, zou je mogelijk ff moeten kijken op je harde schijf. mogelijk daar nog aanwezig, of mischien data recovery progje. anders heb je pech.

edit:
Oh ja, staat er toevallig ook Outlook op de computer, en staat het daar niet ingesteld?
waar krijg ik dat recovery prog.? mss helpt dat wel.
Wat bedoel je met edit:
Tuurzijk zit er Outlook Express op de computer, wat zou ingesteld moeten worden?!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:53

Korakal

Up up up!

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 14:00
ik weet verder niks af van Outlook Express maar mischien een tip: Wanadoo heeft ook webmail, dus totdat je je probleem gefixt hebt kan je moeder hier terecht :)

webmail.wanadoo.nl

• freggell
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:53:
[...]

waar krijg ik dat recovery prog.? mss helpt dat wel.
Wat bedoel je met edit:
Tuurzijk zit er Outlook Express op de computer, wat zou ingesteld moeten worden?!
ik had het in dit geval niet over Outlook Expres, maar over Microsoft Outlook. ik bedoelde er mee te zeggen, heb je ook daar gekeken of de email daar niet in zit.

Oh ja Bij Outlook Express kan je ook gebruik maken van identiteiten, ook gekeken of er daar niet meerdere van zijn en zo ja, misschien je mail daar in.
Pagina: 1