Ik wil binnenkort een kleurenlaser-printer aan gaan schaffen, maar ben nog aan het twijfelen tussen de Epson Aculaser C1100 en de HP Color Laserjet 2550.
Over de HP kan ik genoeg reviews/ervaringen vinden, maar van de Epson vind ik bijna niks (op kieskeurig staat 1 review van een gebruiker).
Ik ben bij diverse computerwinkels geweest, maar overal moesten ze de printer bestellen en konden ze me dus niet zo snel een testprint van de printer laten zien. Diverse webshops hebben de printer wel op de site staan, maar moeten deze ook bestellen en kunnen me dus ook niet echt wat vertellen wat ik nog niet weet.
Mijn vraag is nu dus, wie kan me wat meer vertellen over de Epson Aculaser C1100 (kwaliteit, tonerverbruik enz.)?
Hieronder staan de specificaties van de site van Epson.
Ik plaats dit topic dus op GoT omdat ik verder geen ervaringen van gebruikers met deze printer kan vinden. Zou dit topic hier niet mogen, dan alvast mijn excuses.
Over de HP kan ik genoeg reviews/ervaringen vinden, maar van de Epson vind ik bijna niks (op kieskeurig staat 1 review van een gebruiker).
Ik ben bij diverse computerwinkels geweest, maar overal moesten ze de printer bestellen en konden ze me dus niet zo snel een testprint van de printer laten zien. Diverse webshops hebben de printer wel op de site staan, maar moeten deze ook bestellen en kunnen me dus ook niet echt wat vertellen wat ik nog niet weet.
Mijn vraag is nu dus, wie kan me wat meer vertellen over de Epson Aculaser C1100 (kwaliteit, tonerverbruik enz.)?
Hieronder staan de specificaties van de site van Epson.
Specificaties
processor 66.7
Snelheid
ppm:
kleur: color
zijde: simplex
invoer: Multi Purpose Tray
Snelheid: 5 ppm
ppm:
kleur: monochrome
zijde: simplex
invoer: Multi Purpose Tray
Snelheid: 25 ppm
De bereikte afdruksnelheden zijn afhankelijk van het gebruikte besturingssysteem en toepassingsprogramma, alsook van de resolutie van de pagina
papieruitvoer Face Down: 250 Vel
Papiermagazijn type: Multi Purpose Tray
DIN A4: 180 Vel
Gewicht: 64 - 210 g/m²
Interfaces IEEE 1284, USB 2.0
Emulaties EPSON ESC/Page S
Geheugen 32 MB, uitbreidbaar tot 256 MB
Stroomtoevoer 45000 pagina's/maand
Stroomverbruik 220-240V
Energieverbruik (Energy STAR)
Geluidsniveau 55 dB(A) (tijdens afdrukken)
Afmetingen Standard: 445 x 445 x 439 mm (B x Dx H)
Ik plaats dit topic dus op GoT omdat ik verder geen ervaringen van gebruikers met deze printer kan vinden. Zou dit topic hier niet mogen, dan alvast mijn excuses.
[ Voor 11% gewijzigd door FlipFluitketel op 10-04-2005 14:26 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!