Nvidia refresh rate overrides

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-07 07:15

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
hallo,
kan iemand mij helpen aan de NFORCE refreshrates registeer tweak. zo'n klein register bestandje welke je ook hebt voor je video kaart om hem over te clocken. na de register tweak krijg je dan gewoon een nieuw tab blad met de instellingen welke gewoon van Nvidia is maar niet geactiveerd is.

weet iemand waar ik deze tweak kan vinden? heel fijn! bedankt!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:02
bedoel je de coolbits reg-tweak voor overklokken?
op Guru3D is die wel te vinden

offtopic:
is wel heel iets anders dan een refresh-rate override zoals in je titel he?

[ Voor 40% gewijzigd door Puppetmaster op 10-04-2005 15:08 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 17:08
Nee, hij bedoelt een tab waarmee je voor elke resolutie het aantal Hz kan instellen. Sommige spellen zetten namelijk je monitor standaard op 60Hz en op een CRT krijg je hier best koppijn van. Met deze tab kan je gewoon aangeven dat je op 1024x768 bijvoorbeeld 100hz wil. Dan override die het spel. Ik weet dit omdat ik er zelf ook naar zoek. Ik gebruik nu zelf REFORCE. ff googlen dan vind je het wel. Werkt hetzelfde. Alleen zit niet in je driver gebakken

• Sjoerd666
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-07 07:15

Sjoerd666

www.rhd.demon.nl

Topicstarter
Ja idd maar net als voor het overclocken is er bijvoorbeeld een punt reg bestandje om het overclock scherm te 'activeren' omdat nvidia dit standaard uit heeft staan.

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:10

Xer0X

Gotha know??

Met NVTWeak kan je al die tabjes enzo aan zetten. FF DL van Guru 3d.

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=911