[XP] Speciaal inlog programma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-04 22:46
Beste medetweakers,

Ik heb een broertje die als straf maximaal 1 uur achter mijn pc mag, maar hij zit er vaak veel langer achter en dan zegt hij ook nog eens dat hij nog steeds 20 min mag. Daarom ben ik op het internet rond gaan neuzen naar een inlog prog naar mijn wensen....HELAAS.... niks kunnen vinden.
keywords: inlog restrictions/beperkingen win xp
Mijn wensen zijn dus:

je krijgt een inlog scherm: 2 keuzes:
1) Wachtwoord intikken= onbeperkt achter pc zitten
2) Geen wachtwoord weten, toch verder gaan= bijv max 1 uur per dag pc aan en vervolgens auto uitzetten.

Kennen jullie zo'n soort programma??

Ik draai Win XP Pro sp2

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Van die kiosk software in een internetcafe kan dat. Is dit een standalone XP machine of is het een domeinpc? Een domeinuser kan je logon times makkelijk restricten via de properties van het userobject :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• jozy
het is een standalone xp machine, maar weet je geen programma namen??

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-03 23:48

Gerco

Professional Newbie

Als je broertje geen cracker is kun je dit gebruiken: Computertijd

Het is uiteraard te cracken, maar daarvoor moet je wel het 1 en ander van Windows en dergelijke weten. Het is helaas niet gratis, maar werkt voor de meeste mensen voldoende.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• RobVee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Onlangs zoiets zelf geïnstalleerd... Poweroff heet het... misschien is dat iets voor je?

| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |

Verwijderd

gewoon shutdown -t 3600 in een .bat bestand zetten met als reden erachter je tijd is om :) en dan aanklikken als hij op inet gaat.. na 60 min zal de comp zichzelf afsluiten :D

• jozy
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:53:
gewoon shutdown -t 3600 in een .bat bestand zetten met als reden erachter je tijd is om :) en dan aanklikken als hij op inet gaat.. na 60 min zal de comp zichzelf afsluiten :D
dan zal hij bij mij ook uitgaan en dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar COMPUTERTIJD lijkt mij wel wat. Je kan meerdere accounts aanmaken en als mijn broertje 10 min langer doorgaat, gaat het de volgende dag er gewoon weer vanaf.

Maar 1 ding is mij nog niet duidelijk: er staat sessie, dus hij kan er telkens 1 uur achter en dan reboot en dan weer een uur.

Ik wil echt dat het max 1 uur op een dag aanblijft en vervolgens definitief uit voor dat account....(voor 1 dag tenminste)

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-03 23:48

Gerco

Professional Newbie

Ik heb het programma nu niet hier staan (@work), maar ik meen dat je het gewoon per dag per gebruiker kan instellen. Een maximumlengte per sessie is ook mogelijk. Als je het zeker wilt weten kun je het altijd even navragen lijkt me.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-04 22:27
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:53:
shutdown -a :>

Op zoek naar Kiosk Software is op zich wel handig ja :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Pagina: 1