Iemand ervaringen met typematrix keyboards?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:09
Op zoek naar een compact keyboard dat met USB hardware switchable is naar dvorak ben ik de typmatrix tegengekomen. Hij ziet er tof uit, die gemakkelijk te bereiken enter en backspace zien er erg handig uit, maar... is het ook echt wat?

Afbeeldingslocatie: https://secure.blazingdot.com/~matrix/images/newpics/new2030dv_640x269.jpg

Zoiets gaat het dus om... het ziet er erg tof uit, maar ik vraag me wel af... typt dat nou lekker, die toetsen recht boven elkaar? Ik kijk er aldoor erg vreemd tegenaan, maar misschien is het wel erg lekker :) .

Maar goed, vandaar dus dit topic, ik vraag me af wat mensen er voor ervaringen mee hebben :) .

❤️‍🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 10:29

Jig

Ik kwam het ook tegen in wat threads en ben geinteresseerd. Iemand ervaring ermee?

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-02 09:28
je zit nu geloof ik misschien wel een heel oud topic te kicken?

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-02 10:29

Jig

Ja ik geloof het misschien ook wel eventueel... Maakt et wat uit, de vraag blijft hetzelfde.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ja het maakt wat uit. Lees de GoT Huisregels. Het is hier geen helpdesk, dat jij een vraag hebt is leuk en wel, maar dat is geen reden om de regels mbt posten in oude topics (niet doen tenzij je zelf iets toe te voegen hebt- en een eigen vraag voegt niets toe) en eigen inzet te negeren. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.