Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan geen .cab files openen in windows ce 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een apparaatje op de kop getikt, een soort web-pc/internet-pc (10,4" tft, windows ce 3.0, lan,sound, 206 ARM) :)

Nu wil ik alleen app's installeren alleen zit op een een of andere manier geen koppeling met .cab files. Normaal gesproken als je een .cab aanklikt dan installeerd hij zich maar bij mij geeft hij aan dat er geen koppeling ligt met een applicatie die hem moet openen.

Probleem is dat het apparaat echt nergens op internet te vinden is (Hyundai JS-100) en dat hij ook niet in de fabrieksstand te zetten is (is gewoonweg geen mogelijkheid toe)

Nu dacht ik het te kunnen op te lossen met een registry editor voor winCE en daar de koppeling zelf weer te leggen maar die zijn ook in cab formaat dus die kan ik niet installeren. Overigens zit er ook geen activesync o.i.d. op en moet ik alles via netwerkschijven benaderen. Mijn ideeen zijn op dit moment helemaal op. :(

Wie weet een oplossing of een registryeditor die ik rechtstreeks kan draaien en dus niet vanuit een .cab installatie ?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm nog geen een reactie. Weet iemand een alternatieve manier ? Of kan je in windows CE zelf ook de bestandskoppelingen ergens aangeven ?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:01

Sabbi

je denkt aan mij.

cab files kan je ook gewoon onder windows uitpakken ;)